تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ایلان ماسک خطاب به کنگره؛ لایحه بایدن را تصویب نکنید

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا می‌گوید کنگره ایالات متحده نباید لایحه دولت بایدن برای افزایش یارانه خودرو‌های الکتریکی (EVs) را تصویب کند؛ زیرا این پیشنهاد کسری بودجه کشور را بدتر می‌کند.

کد خبر: ۱۱۵۹۰۱
۱۶:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

 

ایلان ماسک خطاب به کنگره؛ لایحه بایدن را تصویب نکنید

 

دیدارنیوز: این کارآفرین میلیاردر در حال تشدید انتقادات از دولت و دموکرات‌ها به دلیل پیشنهادی است که به خودرو‌های الکتریکی ساخت ایالات متحده آمریکا ۴۵۰۰ دلار مشوق مالیاتی اضافی می‌دهد. تسلا و خودروسازان خارجی در که کارخانه‌هایی در ایالات متحده ساخته می‌شوند از دریافت این مشوق محروم هستند.

ماسک گفت: صادقانه بگویم، اگر این لایحه تصویب نشود، شاید بهتر باشد. من به معنای واقعی کلمه می‌گویم یارانه‌ها را حذف کنید. دولت باید فقط سعی کند از سر راه کنار برود و مانع پیشرفت نشود.

او همچنین مخالفت خود را با پیشنهاد دموکرات‌ها برای مالیات بر میلیاردر‌ها تکرار کرد. او گفت: «منطقی نیست که کار تخصیص سرمایه را از افرادی که مهارت زیادی در این زمینه از خود نشان داده‌اند، بگیریم و آن را به نهادی بدهیم که مهارت بسیار ضعیفی در تخصیص سرمایه از خود نشان داده است، یعنی دولت.»

ماسک همچنین گفت که شرکت «نیورالینک» (Neuralink) امیدوار است تا سال آینده آزمایش‌های انسانی را در که انتظار تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده است آغاز کند. او گفت: من فکر می‌کنم ما در «نیورالینک» این شانس را داریم که بتوانیم عملکرد کامل بدن را در کسانی که آسیب نخاعی دارند بازیابی کنیم.»

«نیورالینک» یک استارت‌آپ است که تراشه‌های ارتباط مغز و کامپیوتر قابل کاشت در مغز (brain–machine interfaces) تولید می‌کند.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی