تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

با دیدن این تصویر عجیب ذهنتان را به چالش بکشید

موسسه ملی علوم محیطی تصویری گمراه کننده در وب سایت خود قرار داده و با درگیر کردن ذهن کاربران از آنها خواسته تا تعداد چهره ها را بگویند.

کد خبر: ۱۱۵۸۷۶
۱۳:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

 

با دیدن این تصویر عجیب ذهنتان را به چالش بکشید

دیدارنیوز: آیا مایلید یک چالش دشوار و گیج کننده را امتحان کنید؟ در این صورت نگاهی به این تصویر دارای خطای دید که ۹ چهره را در خود پنهان کرده، بیندازید. اگر به اندازه‌ی کافی صبر داشته باشید، می‌توانید ببینید که چه مدت طول می‌کشد تا ۹ چهره‌ی موجود در این تصویر را پیدا کنید.

خطا‌های دید تصاویر جالبی هستند که به گونه ای طراحی شده اند که ذهن را به چالش بکشند. ممکن است وقتی در گروه دوستان سعی می‌کنید درک شان کنید، متوجه شوید که چیز‌هایی هست که شما نمی‌بینید و چیز‌هایی هست که دوستان تان قادر به دیدن شان نیستند. اما این طبیعی است.

موسسه ملی علوم محیطی این تصویر را بر روی وب سایت خود قرار داد و این تصویر نیز پربیننده شد. در توضیح ذیل تصویر نوشته شده بود: «آیا در این تصویر یک چهره می‌بینید یا چند چهره؟»

این عکس در وب سایت Mighty Optical Illusions نیز قرا داده شد و به نظر می‌رسد کسانی که در ذیل آن نظر داده اند جواب را پیدا کرده اند. می‌توانید در کامنت زیر پی به جواب ببرید، اما قبل از آن سعی خود را بکنید و ببینید به چند چهره دست پیدا می کنید.

کاربر مذکور نوشته بود: «اولین نفر پیرمردی ریشو در میانه‌ی تصویر است. نفر دوم پیرمرد کلاه به سر درون تصویر پیرمرد اول است. سومی زنی است که درون تصویر اول است و بعدی بچه‌ای که در بغل دارد. چهره‌ی بعدی، چهره‌ی زن بالای ستون در سمت راست است. چهره‌ی بعدی، چهره‌ی پرنده است و اگر خوب دقت کنید در سمت چپ و راستش دو چهره‌ی محو می‌بینید. سگ را هم حساب کنیم، نه؟»

منبع: وقت صبح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی