تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزئیات حمله نیروهای یمنی به وزارت دفاع عربستان سعودی

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن جزئیات حمله امروز صبح این نیروها به خاک عربستان سعودی را تشریح کرد. بر مبنای گفته‌های سریع ساختمان وزارت دفاع عربستان در ریاض و شرکت آرامکو در جده هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۵۸۷۵
۱۳:۲۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

حمله پهپادی یمن به عربستان سعودی

دیدارنیوز: سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با تشریح جزئیات عملیات بامداد امروز نیرو‌های این کشور در عمق خاک سعودی، گفت: در این عملیات، ساختمان وزارت دفاع عربستان و نیز تأسیسات نفتی آرامکو هدف قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن به تشریح عملیات پهپادی و موشکی گسترده نیرو‌های این کشور در عمق خاک سعودی پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در تشریح عملیات گسترده بامداد امروز علیه مواضع سعودی، گفت: مواضع نظامی و حساس عربستان سعودی در ریاض، جده، طائف، جیزان، نجران و عسیر توسط نیرو‌های یمنی هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: عملیات گسترده بامداد امروز تحت عنوان عملیات «هفتم دسامبر» انجام شد. در این عملیات، یگان‌های پهپادی و موشکی یمن مشارکت داشتند.

وی گفت: در جریان عملیات مذکور ۶ پهپاد از نوع «صماد ۳» و چند موشک «ذوالفقار» وزارت دفاع عربستان سعودی، فرودگاه هوایی «الملک خالد» و چند نقطه نظامی دیگر در ریاض را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن افزود: همچنین ۶ پهپاد از نوع «صماد ۲» و «صماد ۳» پایگاه هوایی «الملک فهد» در طائف و شرکت آرامکو را در جده هدف قرار دادند. مواضع سعودی در ابها، جیزان و عسیر نیز به وسیله پهپاد‌های صماد ۱ و صماد ۲ هدف قرار گرفتند.

یحیی سریع در ادامه سخنانش یادآور شد: افزون بر این، مواضع حساس و حیاتی سعودی در ابها، جیزان و نجران به وسیله ۸ پهپاد از نوع «قاصف ۲ k» و تعدا زیادی موشک بالستیک هدف قرار گرفتند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان نیز تأکید کرد که تا زمان تداوم تجاوزگری‌های سعودی و متحدانش علیه این کشور، نیرو‌های یمنی عملیات گسترده خود در عمق خاک عربستان را متوقف نخواهند کرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی