تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

معرفی گل‌های بهشتی با ظاهر جذاب

برخی از گل ها از چنان زیبایی و تنوعی برخوردار هستند که به عنوان گل های بهشتی معرفی می شوند. نام گذاری این گل ها با توجه به ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی که دارند، انجام شده است.

کد خبر: ۱۱۵۷۶۴
۰۹:۴۹ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

معرفی گل های بهشتی با ظاهر جذاب

 

دیدارنیوز: شما اگر میخواهید کسب و کار گل فروشی خود را راه اندازی کنید میتوانید از نام این گل ها ایده بگیرید و از نام آن ها برای اسم مغازه خوداستفاده کنید. البته نکات های مهم و زیادی برای ایده گرفتن و انتخاب نام گل فروشی وجود دارد که در صورت تمایل برای آشنایی با این نکات و کسب ایده و همچنین انتخاب نامی زیبا برای گل فروشی خود به وب سیات rasekhoon.net(راسخون) مراجعه کنید.

این گل ها محدوده خاصی برای پرورش و نگهداری دارند و امکان پرورش آن در سایر مناطق و نقاط، با به وجود آوردن شرایط معادل فراهم می گردد.

گل های بهشتی خاص و زیبا

گل های بهشتی با ظاهر متفاوت، تنوع رنگ و خصوصیات ویژه نمایان می شوند.

پرنده بهشتی

پرنده بهشتی نمونه ای از گل های بهشتی است که ظاهر زیبا اما عجیب و غریب دارد. این  گل، بومی آفریقای جنوبی است و از ظاهر بسیار متفاوتی برخوردار می باشد. نام گذاری این گل به این دلیل انجام شده است که ظاهر آن، پرنده ای در حال پرواز را یادآوری می کند. به همین علت نام پرنده بهشتی را برای نام گذاری آن انتخاب کرده اند. با توجه به این نامگذاری، گل پرنده بهشتی به عنوان نمادی از بهشت نیز معرفی می شود.

گل های بهشتی

 گلدهی آن در ماه‌های خرداد تا شهریور انجام می‌شود. این گل دارای قطعات مهره ای آبی رنگ و پرتقالی می باشد. برگ های آن نیز بلند بوده و به رنگ زرد است. برای پرورش پرنده بهشتی به محیط خارج از منزل نیاز داریم. این گیاه باید از تابش مستقیم نور خورشید بهره مند شود.  

زمانی که گلدهی پرنده بهشتی به اتمام رسید، شما باید ساقه گل را از آن جدا کنید. این کار برای آماده سازی گل پرنده بهشتی جهت گلدهی آینده انجام می‌شود.

گل قلب

گل قلب یکی دیگر از گل های بهشتی است که با ظاهر خاص و جذاب معرفی می شود. این گل طرحی معادل یک قلب دارد و به همین خاطر نظر بسیاری از افراد را جلب می کند. در واقع یک ساقه با حدود 20 گل طرح قلب، مهم ترین ویژگی این گل می باشد. این نوع گل در آب و هوای مرطوب رشد بسیار مناسبی دارد. ضمن اینکه از تنوع رنگی نیز برخوردار است. گل قلب با رنگ های زرد، قرمز، صورتی و سفید نمایان می شود.

رنگ صورتی آن با خط سفید از جذاب‌ترین نمونه‌های گل قلب می باشد. در روزهایی که رطوبت هوا بالاست و بارندگی اتفاق می‌افتد، قطرات باران بر روی گل های قلبی به حالت معلق جمع می شوند. در چنین حالتی این گونه به نظر می رسد که قلب در حال خونریزی می باشد. این تصور، زیبایی گل قلب را دو چندان می کند و آن را به یکی از گل های بهشتی تبدیل می نماید.

معرفی گل های بهشتی با ظاهر جذاب

گل کوکب یا داهلیا

گل کوکب یا داهلیا می تواند یکی از گل های بهشتی با ویژگی های منحصر به فرد باشد. این گل ها از تنوع قابل توجهی در رنگ و اندازه برخوردار هستند. در سراسر جهان گونه‌های مختلفی از گل کوکب وجود دارد. این گونه ها به 42 نوع می رسند. ضمن اینکه این گل اندازه های متفاوتی بین ۵ سانتیمتر تا ۵۰ سانتیمتر را نیز در بر می گیرد.

گل داهلیا از تنوع رنگی متفاوتی نیز برخوردار است. به همین خاطر به عنوان یکی از گل های بهشتی مطرح می شود. این گل تقریباً تمام رنگ ها به جز رنگ آبی را دارد. داهلیا  اولین بار در  کشور مکزیک یافت شده و بومی آن محسوب می شود. در حال حاضر گل بهشتی داهلیا به خاطر زیبایی و جذابیتی که دارد، در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است.

گل داهلیا در میانه تابستان به گل می نشیند. برای گلدهی مجدد آن باید بعد از پایان دوران گلدهی، ساقه را از گیاه جدا کرد.

نیلوفر آبی

نیلوفر آبی یکی از گل های بهشتی فوق العاده است. در واقع این نوع گل با توجه به سبک و شرایط متفاوت، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نیلوفر آبی از گونه های متفاوتی در سراسر جهان برخوردار است. این گونه ها به ۷۹ نوع می رسند. این گل بهشتی اکوسیستم های کم عمق با آب شیرین را برای حیات ترجیح می دهد.

نیلوفرهای آبی در هر محیط امکان متعادل سازی را فراهم می کنند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای زیستگاه ماهیان هستند. این گل ها علاوه بر گل زیبا، با یک برگ بزرگ معلق بر روی آب نیز نمایان می شوند. جالب است بدانید که ساقه های بلند این گل در زیر به کف آب می رسند. گل بهشتی نیلوفر آبی از ابتدای فصل بهار تا اواخر پاییز به گل می نشیند. گل های آن به رنگ آبی، نارنجی، زرد، بنفش و صورتی هستند.

گازانیا

 

گازانیا می ‌تواند یکی از گل های بهشتی باشد. این گل به شکل بومی برای اولین بار در آفریقا پیدا شد. برگ های گازانیا به رنگ نقره ای و سبز بوده و رنگ گل آن نیز دارای تنوع قابل توجهی است. نام دیگر گل گازانیا، گل گنج نیز می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی