تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کیروش صلاح را کاپیتان تیم ملی مصر کرد

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی مصر بازوبند کاپیتانی را از احمد فتحی گرفت و به محمد صلاح مهاجم لیورپول داد.

کد خبر: ۱۱۵۷۶۳
۰۹:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

تصمیم کیروش برای کاپیتانی صلاح

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال مصر از ۳ ماه گذشته زیرنظر کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق ایران حواشی زیادی داشته است. یکی از تصمیمات جنجالی کی‌روش گرفتن بازوبند کاپیتانی از احمد فتحی و دادن این بازوبند به محمد صلاح ستاره لیورپول بود.

محمد صلاح در جدیدترین مصاحبه در این زمینه با سایت «شاهد» مصر، گفت: با احمد فتحی صحبت کردم و او به من دلایل ندادن بازوبند به من را توضیح داد. او تاکید کرد که نحوه گرفتن بازوبند از او درست نبود.

ستاره لیورپول ادامه داد: «فتحی به من گفت از ۱۰ سال گذشته من را می‌شناسد. او از من درباره نحوه گرفتن بازوبند از خودش شکایت کرد. رابطه من با او بسیار خوب است.»

صلاح در پایان درباره دستور کی‌روش که باعث ایجاد این دلخوری در اردوی فراعنه شد، گفت: «من درخواست بازوبند کاپیتانی را ندادم، چون مسئولیت سنگینی را روی دوشم می‌گذارد. کی‌روش به بازیکنان خبر داده بود که به سبک اروپا او دستور داده که بازوبند به من برسد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی