تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزیر صمت به مجلس فراخوانده شد

ایلنا نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌آید.

کد خبر: ۱۱۵۶۳۳
۱۰:۳۷ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

وزیر صمت به مجلس فراخوانده شد

 

دیدارنیوز ـ براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۱۴آذر ماه)، اعضای این کمیسیون گزارش رئیس کمیته تامین مالی صنعت، معدن و تولید کمیسیون درخصوص تکالیف بودجه در حوزه صنعت، معدن و ارتباطات و بودجه سال آتی را بررسی می‌کنند.

استماع گزارش معاون صنعت و معدن سازمان بسیج مستضعفان دستور کار دیگر روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد بود.

همچنین کمیسیون صنایع و معادن مجلس دوشنبه (۱۵ آذر ماه) میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا فاطمی امین به سوالات جلال محمود زاده نماینده مهاباد(۲ فقره)، محسن فتحی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران، حسن نوروزی نماینده رباط کریم، بهارستان و پرند، کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت ( ۳ فقره)، رضا حسینی قطب آبادی نماینده شهربابک، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، الهویردی دهقانی نماینده ورزقان و حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل زهک پاسخ دهد.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس سه شنبه (۱۶ آذر ماه) به ادامه بررسی طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد ارجاعی از صحن علنی مجلس با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مرکز پژوهش‌ها و اتاق ایران می‌پردازد.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن چهارشنبه تا شنبه (۱۷ تا ۲۰ آذر ماه) از مراکز صنعتی و معدنی استان خراسان رضوی بازدید می‌کنند.


برچسب ها: وزیر صمت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی