تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تاخت و تاز دو ستاره مسلمان در قاره سبز

محمد صلاح و کریم بنزما در فصل جاری عملکرد درخشانی از خود نشان داده اند و اگر به درخشش خود ادامه دهند قطعا شانس بالایی برای کسب توپ و کفش طلا در فصل بعد خواهند داشت.

کد خبر: ۱۱۵۵۸۶
۱۵:۵۰ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

تاخت و تاز دو ستاره مسلمان در قاره سبز

 

 

دیدارنیوز: هر دو بازیکن از بهترین های فوتبال اروپا و جهان در سال ۲۰۲۱ بودند.

هواداران لیورپول محمد صلاح را شایسته کسب توپ طلا در سال جاری می دانستند این درحالی بود که رئالی ها کریم بنزما را شایسته این جایزه می دانستند اما در نهایت این مسی بود که توانست هفتمین توپ طلای اش را کسب کند تا یک رکورد تکرار نشدنی را به نام خود به ثبت رساند.

صلاح بهترین دوران فوتبالی خود را در لیورپول پشت سر می گذارد. او در داربی مرسیساید هم ستاره بازی بود و دو گل به ثمر رساند تا قرمز پوشان آنفیلد با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

این بازیکن مسلمان مصری بعد از گذشت ۱۴ هفته از لیگ برتر موفق به زدن ۱۳ گل شده است و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد.

صلاح در فصل جاری ۱۹ بازی برابر لیورپول در رقابت های مختلف انجام داده که نتیجه آن ۱۸ گل و ۸ پاس گل بوده است تا نشان دهد که در بهترین روزهای خود است.

از طرف دیگر هم بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به کریم بنزما بسیار خوش می آید. او بعد از جدایی کریستیانو رونالدو ستاره اصلی رئال بوده است. بنزما در فصل جاری ۱۲ گل در لالیگا به ثمر رسانده است تا در صدر جدول بهترین گلزنان قرار گیرد.

او هم مانند محمد صلاح ستاره رئال بوده به طوریکه در ۱۹ بازی ۱۷ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

بنزما در بازگشت به تیم ملی فوتبال فرانسه هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و باید در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتظر او ماند.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی