تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

با مذاکرات برجام خودرو ارزان می شود؟

همزمان با آغاز مذاکرات وین، قیمت خودرو صفر در بازار ایران دستخوش تغییر شد.

کد خبر: ۱۱۵۵۷۰
۱۳:۰۸ - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

با مذاکرات برجام خودرو ارزان می شود؟

 

دیدارنیوز: فربد زاوه، کارشناس خودرو معتقد است روند قیمت خودرو در هفته‌های آتی همچنان صعودی باشد. به گفته این کارشناس کاهش قیمت در نتیجه مذاکرات وین و برجام، موقتی خواهد بود و قیمت‌ها دوباره رو به افزایش خواهند گذاشت.

امروز،  پنجشنبه ۱۱ آذر پراید ۱۱۱ با کمی افزایش با قیمت ۱۷۱ میلیون تومان و نسخه ۱۳۱ آن با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروی پژو ۲۰۶ در دو تیپ دو و پنچ به ترتیب ۲۶۴ و ۳۰۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین مدل SD ۲۰۶ نسخه ۱۴۰۰ نیز با قیمت ۳۰۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در گروه خودرو‌های پژو، پژو ۴۰۵ مدل SLX هم ۲۹۳ میلیون تومان است.

خودرو‌های محبوب و جدیدتر، چون تیبا هاچ بک و کوییک دنده‌ای نیز با کمی افزایش قیمت، به ترتیب ۱۸۶ و ۱۸۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌اند.

گفتنی است خودروی دنا معمولی نسخه ۱۴۰۰ به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان و نسخه پلاس اتوماتیک این خودرو نیز با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

منبع: کاما پرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی