تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چرا طرح شفافیت در دستور مجلس قرار نمی‌گیرد؟

نماینده سروستان در مجلس گفت: چرا طرح شفافیت در دستور قرار نمی‌گیرد؟ پشت لایه‌های اداری مجلس چه خبر است که برخی آمار غلط به عنوان شفافیت در سامانه مجلس درج کرده‌اند و مجلس را دائم به حاشیه می‌برند.

کد خبر: ۱۱۵۴۳۸
۲۱:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

طرح شفافیت نمایندگان

دیدارنیوز - عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به هیأت رئیسه گفت: چرا ماده ۲۳۴ مکرر رعایت نمی‌شود، معاونت نظارت مجلس باید نتایج اعمال گزارش‌های مجلس با استناد به ماده ۲۳۴ را هر سه ماه یک بار از دادگاه بگیرد و اعلام کند که این کار انجام نمی‌شود.

وی همچنین گفت: چرا طرح شفافیت در دستور قرار نمی‌گیرد؟ پشت لایه‌های اداری مجلس چه خبر است که برخی آمار غلط به عنوان شفافیت در سامانه مجلس درج کرده‌اند و مجلس را دائم به حاشیه می‌برند؛ باید با آن برخورد شود و مطابق با طرح شفافیت عمل کرد.

رحیمی مظفری در پایان با تأکید بر اهمیت لایحه رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد: مجلس بیش از این نمی‌تواند دچار حاشیه شود لذا اولویت‌ها را رعایت کنید تا موضوعات طبق نوبت بررسی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی