تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سخنگوی پنتاگون: دیپلماسی همچنان بهترین مسیر پیش رو برای تعامل با ایران است

سخنگوی پنتاگون با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی وین، گفت که دیپلماسی همچنان بهترین مسیر پیش رو برای تعامل با ایران است.

کد خبر: ۱۱۵۳۷۴
۰۹:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

سخنگوی پنتاگون درباره مذاکرات وین

دیدارنیوز - «جان کربی» سخنگوی پنتاگون با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی وین، گفت که دیپلماسی همچنان بهترین مسیر پیش رو برای تعامل با ایران است.

وی افزود که از تلاش‌های دیپلمات‌های آمریکایی برای احیای توافقی که در سال ۲۰۱۵ میلادی و در دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری اسبق این کشور امضا شده بود، حمایت می‌کنیم.

کربی با تکرار برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای، حل هیچ مشکلی در خاورمیانه را آسان‌تر نخواهد کرد. ممانعت از هسته‌ای شدن ایران، در راستای منافع ما و هم‌پیمانان ما است.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این‌که درخواست اصلی ایران در این مذاکرات، لغو کامل تحریم‌هاست و آیا وزیر دفاع گزینه‌های دیگری را در این خصوص به «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور ارائه داده است یا خیر، گفت که درباره رایزنی‌های خاص وزیر دفاع با فرمانده کل قوا اظهارنظر نمی‌کنم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی