تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

غضنفرآبادی: برنامه‌ها و سوابق "نوری" درخشان است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سوابق و برنامه‌های وی را برای تصدی مدیریت این وزارتخانه مناسب عنوان کرد.

کد خبر: ۱۱۵۲۰۰
۰۹:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

غضنفرآبادی: برنامه‌ها و سوابق

دیدارنیوز - حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: همه مطلع هستیم که آموزش و پرورش پایه پیشرفت فرهنگی، آموزشی و علمی کشورمان است اگر آموزش و پرورش ما در همه موضوعات خوب عمل کند بخش مهمی از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به سوابق درخشان و برنامه‌هایی که گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دارد معتقدم که وی می‌تواند این جایگاه را به خوبی مدیریت کند. برنامه‌ها و سوابق وی درخشان است. ایشان مقالات زیادی ارائه داده و توفیقات مهمی را کسب کرده‌اند و از رزمندگان معاصر جبهه‌های جنگ بودند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌های ایشان دارای اولویت‌های کوتاه مدت و میان مدت می‌باشد. تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، پیگیری اجرای کامل رتبه بندی و پیگیری اجرای کامل برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله این موارد است. توجه به صندوق ذخیره فرهنگیان و توجه به آموزش و پرورش مناطق محروم نیز از جمله دغدغه‌های مورد توجه ایشان می‌باشد.

غضنفرآبادی در پایان اضافه کرد: توجه به دغدغه‌های آموزشی مناطق محروم و ساخت مراکز مناسب آموزشی امر حائز اهمیتی است. اگرچه جمهوری اسلامی ایران در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده و در این سال‌ها به گونه‌ای عمل کرده که در سراسر کشور تعداد بی‌سواد خیلی کم شود به گونه‌ای که تا حدی می‌توان گفت ما دیگر بی‌سواد نداریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی