تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یووه ۰-۱ آتالانتا؛ این تیم مدعی کسب سهمیه هم نیست

یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر با یک گل مقابل آتالانتا شکست خورد تا در رده هشتم جدول سری آ باقی بماند.

کد خبر: ۱۱۵۱۹۶
۰۸:۵۸ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

یووه ۰-۱ آتالانتا؛ این تیم مدعی کسب سهمیه هم نیست

دیدارنیوز - در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم رقابت‌های سری‌آ یوونتوس میزبان آتالانتا بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه ۱-۰ به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بازی از همان ابتدا پر جنب و جوش و زیبا دنبال شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند، اما در دقیقه ۲۰ این فدریکو کیه زا بود که می‌توانست برای یوونتوس گلزنی کند. با این حال ستاره ایتالیایی نتوانست از موقعیت تک به تک خود استفاده کند.

در دقیقه ۲۸ این آتالانتا بود که موفق شد گل برتری را به ثمر برساند. دووان زاپاتا در مصافی تک به تک با دروازه یوونتوس و با ضربه‌ای فوق العاده موفق به گلزنی شد تا نتیجه ۱-۰ شود.

در ادامه نیمه اول نیز یوونتوس تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند و از آن سمت آتالانتا نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شد. با این حال نهایتاً بازی در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

در دقیقه ۶۰ آتالانتا در آستانه ثبت یک گل به خودی قرار داشت، اما واکنش دروازه بان این تیم مانع از رقم خوردن این اتفاق شد. چند ثانیه بعد نیز ضربه پائولو دیبالا با اختلاف نسبتاً کم از بالای دروازه آتالانتا به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۵ یوونتوس تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه خطرناک آدرین رابیو با واکنش بهتر دروازه‌بان آتالانتا یعنی خوان موسو به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه ۹۵ یوونتوس به یک ضربه آزاد پشت محوطه پشت محوطه آتالانتا دست یافت. پائولو دیبالا پشت توپ ایستاد، اما ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری یک شکست دیگر را در رقابت‌های سری آ تجربه کرده باشند و وضعیت شان در جدول بدتر از قبل شود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی