تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آغاز مسابقات زمستانی لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از فردا

اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران برای همه گروه‌های سنی (آقایان و خانم ها) با همکاری موسسه راوی نو و انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران صورت سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۵۱۶۰
۱۳:۰۸ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

 

اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از فردا

 

دیدارنیوز: اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران با هدف معرفی بیشتر بازی‌های الکترونیک در میان مردم به ویژه قشر جوان و مهیا شدن برای حضور در بازی‌های کشور تایلند و المپیک ۲۰۲۲ در کشور برگزار می‌شود.

احسان تکلو دبیر اجرایی اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران و سلمان نصیری مدیر عامل موسسه روای نو در نخستین نشست خبری این دوره از بازی‌ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

دبیر اجرایی اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران، برگزاری این رویداد را نقطه عطفی برای ورود جدی ایران به این نوع بازی‌ها دانست و گفت: ایران به نسبت کشور‌های همسایه مانند امارات و ترکیه در این حوزه حضور چشمگیری نداشته است و امیدواریم این بازی‌ها زیر ساخت مناسبی برای ورود جدی کشورمان به این بازی‌ها در سطح منطقه‌ای و بین المللی باشد.

به گفته تکلو؛ این بازی‌ها در دو رشته pes2021 و fifa2022 دو مرحله استانی و کشوری برگزار و علاقه مندان می‌توانند از فردا تا ۲۹ آذر به سایت esliran.com برای ثبت نام مراجعه کنند و نکته مهم اینکه این بازی‌ها محدودیت سنی و جنسی ندارد و شرایط حضور در این مسابقات برای همه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره اول و انتخاب ۱۲۸ برگزیده، راه یافتگان لیگ وارد مرحله نهایی و مسابفات حضوری در تهران می‌شوند و در این مرحله هم سه نفر انتخاب و در مجموع معادل ۱۶۰ میلیون تومان به برندگان اعطا می شود.

تکلو این موضوع را هم یادآوری کرد که برگزیدگان به مسابفات تایلند و المپیک آسیایی۲۰۲۲ راه خواهند یافت و در سال بعد هم در ایران این لیگ ادامه خواهد داشت.

 

 

اولین دوره لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران؛ ثبت نام از فردا

سلمان نصیری، مدیر عامل موسسه راوی نو هم با اشاره به اینکه معنای بازی‌های الکترونیک در سال‌های اخیر با سال‌های گذشته تفاوت زیادی کرده است، گفت: تا پیش از این این سرگرمی‌ها به اسم بازی مطرح می‌شد، اما امروزه معنای گیم یا همان بازی تغییر زیادی کرده است.

به گفته او، جوانان ما وقت زیادی را در بازی‌های مختلف سپری می‌کنند از این رو لازم است متولیان و دست اندرکاران این حوزه ورود جدی تری داشته باشند و خوشبختانه اتفاق‌های خوبی در راه است.

او تاکید کرد: با تغییر دولت، این رویکرد سرعت بیشتری گرفت و اولین لیگ بازی‌های الکترونیکی را می‌تواند اتفاق خوبی در این حوزه برشمرد و می‌توان گام‌های بزرگ‌تر و جدی تری در این زمینه برداشت.

نصیری برگزاری اولین لیگ بازی‌های الکترونیکی را یک رویداد مهم در سطح ملی برای خانواده و عامه مردم دانست و تاکید کرد: بی شک در این فضا استعداد‌های کشف و شکوفا می‌شوند که می‌تواند باعث افتخار جامعه و کشور باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی