تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کانتونا اعلام کرد؛ من سرمربی جدید یونایتدم!

اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد با انتشار ویدیویی عجیب و طنز آمیز، از انتخابش به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ خبر داد!

کد خبر: ۱۱۵۰۹۲
۱۰:۳۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

کانتونا اعلام کرد؛ من سرمربی جدید یونایتدم!

دیدارنیوز - پس از اینکه اوله گونار سولسشر از هدایت منچستر یونایتد کناره گیری کرد، این روز‌ها حدس و گمان‌ها برای انتخاب جانشین این مربی به موضوع داغ فوتبال جزیره انتخاب شده است. مدیران یونایتد پس از جدایی سولسشر امور تیم را به مایکل کریک سپرده اند و در حالیکه از مائوریتسیو پوچتینو، زین الدین زیدان، ارنستو والورده و... به عنوان جانشینان سولسشر نام برده می‌شد، اما اسطوره شیاطین سرخ با انتشار ویدیویی عجیب همه را غافلگیر کرد.

اریک کانتونا بازیکن سابق منچستر که به دلیل رفتار‌های خاص و پرحاشیه اش زبانزد خاص و عام است، در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد، مدعی شد که به عنوان سرمربی منچستر انتخاب شده است. این بازیکن سابق یونایتد که به رفتار‌های عجیب و غریب مشهور است، فضای رسانه‌ای انگلستان را با این ویدیو درگیر خود کرد.

کانتونا در این کلیپ کوتاه و چند ثانیه‌ای می‌گوید: «سلام دوستان. می‌خواهم به طور اختصاصی به شما بگویم که من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم. به زودی کادرفنی بزرگم را اعلام می‌کنم. شما را به زودی می‌بینم.» کانتونا که به حس شوخ طبعی در شبکه‌های اجتماعی معروف است، این بار با این ویدیو شوک عجیبی را به دنیای فوتبال وارد کرد.

البته در همان ابتدای امر نیز مشخص بود که این اسطوره فوتبال منچستر با این ویدیوی عجیب سعی در ادامه رفتار‌های طنز آمیزش داشته و صحبتی درباره حضور او بر روی نیمکت یونایتد مطرح نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی