تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پپ و کلوپ روی ابر‌ها

در ادامه مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته بازی‌های مهم و حساسی برگزار شد که محل برخورد قدرت‌های فوتبال در قاره سبز بود.

کد خبر: ۱۱۵۰۵۶
۱۰:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۴۰۰

لیگ قهرمانان اروپا؛ پپ و کلوپ روی ابر‌ها

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تا حد زیادی بهترین‌های این فصل خود را شناخت. حالا می‌شود تا حد زیادی سیمای قهرمان این فصل را شناسایی کرد.

دیشب در دو مسابقه گروه A لایپزیش موفق شد با ۵ گل بر کلوب بروژ پیروز شد، اما همه نگاه‌ها در این گروه به بازی دو تیم بالای جدول یعنی منچستر سیتی و پاری سن‌ژرمن بود. در ورزشگاه اتحاد نیمه نخست بازی بدون گل سپری شد تا ستاره‌های دو تیم زورشان به هم نرسد، اما در دقیقه ۵۰ این امباپه بود که میهمان را پیش انداخت. سیتی که فرصت‌های زیادی روی دروازه تیم پاریسی خلق کرده بود فشار خود را بیشتر کرد و در دقیقه ۶۳ توسط رحیم استرلینگ بازی را به تساوی کشاند. اما ماجرا به اینجا ختم نشد و در دقیقه ۷۷ گابریل ژسوس توانست گل پیروزی‌بخش سیتی را بزند. سیتی و سن‌ژرمن حالا با ۱۲ و ۸ امتیاز از ۵ بازی در بالای جدول این گروه هستند.

در دو مسابقه حساس گروه B نیز اتفاقات جذابی رخ داد. در مادرید تیم آتلتیکو میزبان میلان بود و این بازی تا اواخر وقت قانونی بدون گل پیش رفت، اما در دقیقه ۸۷ این مسیاس بود که روی پاس فرانک کسیه، تک گل بازی را به ثمر رساند. در بازی مهم دیگر این گروه، لیورپول میزبان پورتو بود. این بازی حساس را باز هم لیورپول با دو گل آلکانترا و محمد صلاح برد تا تلاش یاران مهدی طارمی به جایی نرسد. مهاجم ایرانی در دقیقه ۶۵ جای خود را به کونسی‌سائو داد. در پایان دور پنجم در این گروه، لیورپول با ۱۵ امتیاز صدرنشین مطلق است و پورتو با ۵ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پپ و کلوپ روی ابر‌ها

در گروه C آزاکس توانست در ترکیه با نتیجه ۲ ـ ۱ بر بشیکتاش غلبه کند و در پرتغال نیز اسپورتینگ با نتیجه ۳ ـ ۱ بر دورتموند پیروز شد تا دو برنده دیشب در بالای جدول گروه قرار گیرند.

گروه D این مسابقات نیز دیشب دو بازی مهم داشت. ابتدا در میلان، تیم اینتر موفق شد با دو گل ادین ژکو بر شاختار دونتسک اوکراین غلبه کند و ساعتی بعد نیز رئال مادرید در زمین شریف تیراسپول به میدان رفت و اجازه خودنمایی به حریف جسور خود نداد. رئال با سه گل آلابا، تونی کروس و کریم بنزما برنده این دیدار شد تا به صدر جدول هم تکیه بزند. رئال فعلا ۱۲ امتیاز و اینتر نیز ۱۰ امتیاز به دست آورده‌اند.

در لیگ اروپا نیز بازی اسپارتاک مسکو مقابل ناپولی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و در میان تعجب هواداران ناپولی، میزبان روسیه‌ای با نتیجه ۲ ـ ۱ برنده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی