تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

راموس بالاخره در لیست پاریس قرار گرفت

انتظار طولانی برای بازگشت راموس به میادین به پایان رسید و او برای اولین بار در این فصل در فهرست بازیکنان پی اس جی برای دیدار برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۴۹۳۸
۱۵:۴۲ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

راموس بالاخره در لیست پاریس قرار گرفت

دیدارنیوز - سرخیو راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست.

با این حال دوران حضور او در پاری سن ژرمن به کابوسی باورنکردنی تبدیل شد و این بازیکن به دلیل مصدومیت تا به حال حتی یک دقیقه هم موفق به حضور در میدان با پیراهن این تیم نشده بود.

حالا به نظر می‌رسد که انتظار طولانی برای بازگشت راموس به میادین به پایان رسیده و او برای اولین بار در این فصل در فهرست بازیکنان پی اس جی برای دیدار برابر منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفته است.

آخرین باری که این بازیکن اسپانیایی در یک دیدار رسمی در میدان حاضر شد به ۵ می‌برمی‌گردد که در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی برابر چلسی در ترکیب رئال مادرید به میدان رفت که با شکست رئالی‌ها و عدم صعود آن‌ها به فینال لیگ قهرمانان همراه بود.

مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی تاکید کرده بود که اگر شرایط این بازیکن خوب باشد از او در این بازی استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که روند بهبود این بازیکن به خوبی طی شده و او آماده است تا برای اولین بار در این فصل با پیراهن تیم جدیدش به میدان برود.

راموس چند روز قبل توانست پس از مدت‌ها به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن اضافه شود و انتظار می‌رود به زودی در هفته‌های آتی به دوران اوجش برگردد

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سرخیو راموس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی