تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

الهلال ـ پوهانگ؛ جدال قهرمانی بین پرافتخارترین تیم‌های آسیا

ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران دو تیم الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی در ریاض به میدان خواهند رفت تا تکلیف قهرمان آسیا روشن شود. الهلال و پوهانگ استیلرز هر کدام ۳ بار قهرمان آسیا شده‌اند و پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی آسیا هستند.

کد خبر: ۱۱۴۹۳۲
۱۴:۴۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

الهلال پوهانگ

دیدارنیوز: دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا میان نماینده غرب و شرق قاره امروز برگزار و قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تا ساعاتی دیگر و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ریاض میان دو تیم الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی برگزار خواهد شد.

 بلیت‌هایی که سریع فروش رفت

این دیدار در استادیوم ۶۷ هزار نفری ملک فهد شهر ریاض برگزار می‌شود. شب گذشته باشگاه الهلال بلیط‌های این دیدار را برای فروش در دسترس هواداران قرار داد که تمامی ظرفیت استادیوم ظرف چند دقیقه به فروش رفت.

 رقابت برای یک رکورد ویژه

از زمانی که مسابقات باشگاهی آسیا تحت عنوان لیگ قهرمانان برگزار شده تا کنون تیم‎های کره‎ای ۹ بار در مسابقه فینال این رقابت‎ها به میدان رفته‌اند و ۶ عنوان قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی به دست آورده‌اند.

در سوی دیگر عربستان سعودی که با الهلال به فینال رسیده هشتمین حضور در این مسابقه را تجربه خواهد کرد در حالی که تیم‎های عربستانی با دو قهرمانی الاتحاد و یک قهرمانی الهلال به دنبال ثبت سومین عنوان قهرمانی خود در هشتمین حضور هستند.

در همین رابطه توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا با انتشار تاریخچه قهرمانان در تورنمنت از ابتدا تاکنون سوالی را مطرح کرده است. AFC از مخاطبانش سوال کرد: کدام یک از تیم‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قهرمان می‌شود و چهارمین قهرمانی اش را جشن می‌گیرد؟

الهلال و پوهانگ استیلرز هر کدام با ۳ قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم‌های قاره کهن به شمار می‌آیند. هر تیمی که در این بازی برنده شوند چهارمین قهرمانی اش را جشن می‌گیرد و رکورددار قهرمانی می‌شوند.

مسیر دو تیم تا فینال

هردو تیم فینالیست رقابت‌ها در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم صعود کردند که این در نوع خودش اتفاق جالبی است. الهلال پایین‌تر از استقلال تاجیکستان و پوهانگ پایین‌تر از نگویا گرامپاس ژاپن که هر دو از تیم‌های ناشناخته فوتبال آسیا هستند راهی دور حذفی شدند.

الهلال برای رسیدن به فینال از سد دو نماینده ایران گذشت. الهلالی‌ها در یک هشتم نهایی دو بر صفر استقلال تهران را شکست دادند و در مرحله یک چهارم نهایی هم سه بر صفر از سد پرسپولیس عبور کردند و در نهایت در نیمه نهایی با النصر هموطن خود بازی کردند و این تیم را برای رسیدن به فینال از پیش رو برداشتند.

پوهانگ هم با عبور از سد سرزو اوزاکا ژاپن به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله ناگویا گرامپوس را از پیش رو برداشتند و در نیمه نهایی هم آن‌ها هم با عبور از هموطنان خود یعنی تیم مطرح اولسان هیوندای به فینال راه یافتند.

حالا الهلال و پوهانگ برای مشخص شدن تیم فینالیست امروز به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی