تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

با ارز فگ بیشتر آشنا شوید

اگر شما نیز به فکر سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی افتاده‌اید و فکر می‌کنید ارزهای دیجیتال قدیمی، رشد خود را داشته‌اند و اکنون می‌خواهید به سمت خرید ارزهای جدید روی آورید. پس حتما خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. ما در این مقاله قصد داریم همه آنچه که باید در مورد ارزهای تازه وارد به بازار سرمایه مانند ارز فگ بدانید را مورد بررسی قرار دهیم.

کد خبر: ۱۱۴۸۴۱
۱۳:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

 

با ارز فگ بیشتر آشنا شوید

 

دیدارنیوز: اگر شما نیز به فکر سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی افتاده‌اید و فکر می‌کنید ارزهای دیجیتال قدیمی، رشد خود را داشته‌اند و اکنون می‌خواهید به سمت خرید ارزهای جدید روی آورید. پس حتما خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم. ما در این مقاله قصد داریم همه آنچه که باید در مورد ارزهای تازه وارد به بازار سرمایه مانند ارز فگ بدانید را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین یادآور می‌شویم که بازارهای سرمایه در هر کجای جهان باشند دچار نوساناتی هستند و بهتر است بدون دانش و تخصص به این حوزه وارد نشوید.

تاریخچه مختصری از ارز فگ

در سال 2021 معاملات این ارز دیجیتال در زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم آغاز شد. از آنجایی که مقدار ثابتی از 100 کوئینتیلیون توکن در گردش وجود دارد ارزش هر واحد از آن، پول کمی بود.

بسیاری از توکن‌ها از همان ابتدا نابود شده‌اند. در شبکه اتریوم تقریباً 58 کوادریلیون سکه FEG و در شبکه زنجیره هوشمند بایننس حدود 56 تریلیون از بین رفته است. حداکثر عرضه باقی مانده حدود 42 کوادریلیون توکن در اتریوم و تقریباً 44 کوادریلیون توکن در زنجیره هوشمند بایننس است.

سازندگان و به وجود آورندگان ارز فگ معمولا خود را پنهان می‌کنند که ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال موضوعی نگران کننده باشد. اگر توکن FEG تصمیم به پول نقد کند و پلتفرم خود را رها کند در صورتی که هیچ تیمی پشت پروژه نباشد، هیچ شخص یا سازمانی مسئول نخواهد بود.

ارز فگ چیست؟

FEG یک توکن کاهش تورم با حداکثر عرضه در گردش 100 Quadrilion است. در هر تراکنش مالیات 1 درصدی بین دارندگان توزیع و 1 درصد دیگر سوزانده می‌شود. بنابراین دارندگان تشویق به توقف و کاهش عرضه می‌شوند. با کاهش عرضه، کمبود توکن افزایش می‌یابد. این رابطه معکوس تناسب بین یک مدل عرضه و تقاضا را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی برای اینکه چه تعداد توکن را می‌توان سوزاند وجود ندارد.

چگونه و از کجا ارز فگ را بخریم؟

ارز فگ در تعدادی از صرافی‌های رمزنگاری فهرست شده است. برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، هنوز هم می‌توانید با خرید بیت کوین، ETH، USDT از هر صرافی به راحتی این سکه را خریداری کنید و سپس به صرافی که پیشنهاد داد و ستد این سکه را ارائه می‌دهد، منتقل کنید.

2 راه اصلی برای خرید توکن FEG وجود دارد:

می‌توانید از PancakeSwap بایننس هوشمند یا Uniswap اتریوم استفاده کنید. این صرافی‌های غیرمتمرکز به روش‌های بسیار مشابهی کار می‌کنند. اما نحوه دسترسی شما به پلتفرم‌ها متفاوت است. اگر می‌خواهید از Uniswap در شبکه اتریوم استفاده کنید، باید خود را برای پرداخت تراکنش‌های بالا آماده کنید.

 توکن FEG چگونه کار می کند؟

ارز فگ یک ارز دیجیتال کاهش‌دهنده تورم با حداکثر عرضه 100 کوادریلیون واحد در شبکه‌های زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم است. برای هر معامله کل مالیاتی که اخذ می‌شود حدود 2 درصد می‌باشد. مالیات 1% (بازتاب) به دارندگان توکن FEG تعلق می‌گیرد و مالیات 1% دیگر به‌طور دائم کاهش می‌یابد. بنابراین دارندگان این ارز، عرضه در گردش را در طول زمان کاهش می‌دهند.

در نتیجه کاهش عرضه، این توکن کمیاب شده و یک مدل عرضه و تقاضا در نتیجه این ارتباط معکوس ایجاد می‌شود. علاوه بر این، تعداد توکن‌هایی که ممکن است از بین بروند نامحدود است. در نتیجه ارزش توکن FEG همچنان در حال افزایش خواهد بود.

آیا خرید ارز فگ یک سرمایه گذاری خوب است یا بد؟

احتمالاً از خود می‌پرسید که آیا خرید توکن FEG بازده خوبی به شما می‌دهد یا سرمایه‌گذاری بدی است؟ مدل اقتصادی پروژه توکن FEG جذاب است . ارز فگ یک توکن تورم‌زدایی است و محدودیت بالایی برای تعداد توکن‌های FEG قابل سوزاندن ندارد. با این حال، مشخص نیست که توکن FEG در مورد سایر سیستم‌های DeFi مانند: Uniswap، 1inch یا PancakeSwap چه واکنشی دارد.

بنابراین دارایی ارز دیجیتال FEG در یک کلاس خاص است و هیچ مورد استفاده دیگری ندارد. در واقع هیچ هدفی جز به عنوان یک وسیله سرمایه‌گذاری ندارد. بنابراین صرفاً حدس و گمان است که قیمت توکن را بالا یا پایین می‌کند. این مبحث یک توصیه برای سرمایه‌گذاری نیست و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید آیا ارز فگ را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید یا خیر؟

ارز فگ خود را تجارت کنید، بفروشید یا تبدیل کنید

نحوه معامله، فروش یا تبدیل توکن فگ خود به این بستگی دارد که از کدام FEG استفاده می‌کنید. FEG هم در زنجیره هوشمند بایننس و هم در بلاک چین اتریوم وجود دارد. این توکن‌ها با یکدیگر سازگار نیستند. بنابراین سعی نکنید توکن‌های خود را در این ۲ بلاک چین مختلف ارسال کنید.

اگر ارز فگ شما روی اتریوم هستند، می‌توانید از Uniswap برای تعویض توکن‌های خود با توکن‌های اتر استفاده کنید. هنگامی که توکن‌های اتر دارید، می توانید آن‌ها را به صرافی متصل به حساب بانکی خود بفرستید تا سرمایه خود را به پول نقد تبدیل کنید.

اگر ارزهای فگ شما در زنجیره هوشمند Binance هستند باید از PancakeSwap برای تبدیل توکن‌های خود استفاده کنید. در حالی که، استفاده از PancakeSwap از Uniswap سخت‌تر است. DEX از زنجیره هوشمند Binance استفاده می‌کند که کارمزد بسیار کمتری نسبت به اتریوم دارد.

چه تیمی پشت توکن فگ است؟

اگر شما قصد خرید ارز دیجیتال فگ را دارید بهتر است بدانید ارز فگ کاملاً غیرمتمرکز است و هیچ مالک اصلی برای این توکن وجود ندارد. در معاملات این ارز همه تصمیمات به نفع جوامع گرفته می‌شود. هر تراکنش نرخ سوخت 1% را ایجاد می‌کند که باعث کاهش عرضه اضافه کاری FEG می‌شود. FEG به دارندگان خود با یک درصد مالیات بر هر تراکنش پاداش می‌دهد تا معاملات ضعیف را مجازات کند.

meme coin چیست و آیا توکن فگ یک meme coin است؟

میم کوین یک ارز رمزنگاری شده است که بر اساس یک میم ساخته شده است یا به عنوان یک شوخی و به همان شکل یک میم ایجاد شده است. شاید برجسته‌ترین ارز رمزنگاری شده که معمولاً به عنوان میم کوین از آن یاد می‌شود Dogecoin را بتوان نام برد. یک ارز رمزپایه مبتنی بر میم Doge. بنابراین ارز فگ نیز یکی از این ارزهای رمزنگاری شده بر پایه میم کوین محسوب می‌شود.

تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری FEG token

ماهیت دارایی‌های کریپتو غیرقابل تحمل است. به این معنی که یک فرصت خوب وجود دارد که FEG بتواند یک بار دیگر در آینده به قیمت بالایی نزدیک شود. اما بر اساس داده‌های فعلی ارز فگ و به‌طور بالقوه محیط بازار آن در چند ماه گذشته در یک چرخه صعودی بوده است. تحلیلگر ارز دیجیتال Ai  نشان می‌دهد که روند منفی در آینده وجود خواهد داشت و  در نتیجه ارز دیجیتال FEG سرمایه‌گذاری خوبی برای کسب درآمد نیست.

ارز فگ و همه آنچه باید در مورد این ارز دیجیتال بدانید

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد ارزهای دیجیتال نوپا از جمله ارز فگ صحبت کنیم و به آن بپردازیم. همان‌طور که گفته شد ایده اصلی توکن FEG ارائه یک شبکه تراکنش غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم (ERC-20) و زنجیره هوشمند بایننس (BEP-20) عمل می‌کند. اما تیم سازنده آن مشخص نیست. بنابراین اگر در بازار سرمایه به مشکلی برخورد کند هیچ شخص یا سازمانی مسئولیت آن را برعهده نخواهد گرفت. پس بهتر است برای سرمایه‌گذاری توکن‌های مطمین‌تری را انتخاب کنید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی