تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آیا مارادونا بدون قلب دفن شد؟

نلسون کاسترو، پزشک و خبرنگار آرژانتینی گفت: «گروهی از افراد ژیمناستیک‌کار بودند که قصد داشتند وارد بیمارستان شده و قلب مارادونا را از بدنش خارج کنند. این اتفاق در نهایت رخ نداد.»

کد خبر: ۱۱۴۸۲۶
۱۲:۰۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

آیا مارادونا بدون قلب دفن شد؟

دیدارنیوز - مارادونا در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ در آرژانتین و در سن ۶۰ سالگی درگذشت و اخبار زیادی تا همین امروز درباره مرگ او منتشر شده است

حالا تقریبا یک سال از روز درگذشت او گذشته و نلسون کاسترو، پزشک و خبرنگار آرژانتینی، کتابی را به نام «سلامت دیه‌گو: داستان واقعی» منتشر کرده تا جزییات و اطلاعات جالبی را درباره شرایط مارادونا به اشتراک بگذارد.

کاسترو مدعی شده که با دسترسی به فایل‌های محرمانه پزشکی و مصاحبه با شاهدان عینی که تا به حال با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده بودند موفق شده به اطلاعاتی درباره شرایط سلامت مارادونا، وضعیت تغذیه و اعتیاد به او تمامی مخدر‌ها دست پیدا کند.

این پزشک مدعی شده که با توجه به شرایط سلامتی مارادونا، هر فرد دیگری جای او بود باید مدت‌ها قبل از دنیا می‌رفت و متاسفانه این اسطوره فوتبال آرژانتین به تمامی موادی که برای او مضر بودند اعتیاد داشته است.

تلسون کاسترو با حضور در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که بدن مارادونا مقاومت بسیار خوبی در طول این سال‌ها از خود نشان داده، اما هرگز تصمیم جدی برای بهبود و درمان قطعی نداشته است.

او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا حقیقت دارد که مارادونا بدون قلب دفن شده گفت: «گروهی از افراد ژیمناستیک‌کار بودند که قصد داشتند وارد بیمارستان شده و قلب مارادونا را از بدنش خارج کنند. این اتفاق در نهایت رخ نداد.»

دکتر کاسترو اضافه کرد: «با این حال قلب او از بدنش خارج شد تا مورد بررسی قرار بگیرد، چون این عضو نقش مهمی در تعیین علت درگذشت مارادونا داشت و اطلاعات ما می‌گوید که او بدون قلب به خاک سپرده شد.»

این پزشک همچنین در ادامه اضافه کرد که قلب مارادونا بیش از اندازه بزرگ بوده و وزن آن حدودا به نیم کیلو می‌رسید. اندازه قلب انسان معمولا ۳۰۰ گرم است و حتی با این که قلب ورزشکاران معمولا بزرگتر است، اما دلیل این اتفاق برای مارادونا این بوده که او از مشکلات شدید قلبی رنج می‌برد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: مارادونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی