تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حماس، مجری عملیات قدس را یکی از رهبران این جنبش دانست

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، مجری عملیات استشهادی امروز در شهر قدس اشغالی "فادی ابو شخیدم"، از رهبران این جنبش از اردوگاه "شعفاط" بود.

کد خبر: ۱۱۴۷۷۴
۱۵:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

حماس، مجری عملیات قدس را یکی از رهبران این جنبش دانست

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، شهید ابو شخیدم در طول زندگی خود در شهر قدس به دعوت و جهاد پرداخت و سرتاسر این شهر و جای جای مسجد الاقصی به آن شهادت می‌دهد. وی امروز پس از نبرد قهرمانانه که در نتیجه آن چند تن از نیرو‌های رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند، به شهادت رسید.

جنبش حماس تاکید کرد، این عملیات قهرمانانه حامل پیامی به رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوز به اراضی و مقدسات فلسطینی است و اقدامات قلدرمآبانه علیه مسجدالاقصی، سلوان و الشیخ جراح بهایی به دنبال خواهد داشت.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، جهاد ملت فلسطین ادامه داشته و تمامی تصمیمات خصمانه‌ای که توسط کشور‌های استعمارگر با هدف تقویت اشغالگری و بی‌توجهی به حقوق تاریخی آن‌ها اتخاذ می‌شود، برایش اهمیتی ندارد.

این جنبش همچنین اعلام کرد، جنایت‌های رژیم اشغالگر بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

در همین راستا، دفتر اطلاع‌رسانی اسراء اعلام کرد، نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مدرسه "الرشیدیه" در شهر قدس اشغالی یورش بردند، مدرسه‌ای که استاد فادی ابو شخیدم، مجری این عملیات در آن مدرسه فعالیت داشت.

در جریان عملیات شهادت طلبانه امروز (یکشنبه) فلسطینیان در بخش قدیمی شهر قدس اشغالی چهار سرباز اسرائیلی زخمی و یکی از آن‌ها کشته شدند.

طبق اعلام رادیو اسرائیلی از ۲ جوان فلسطینی مجری عملیات اولی توسط سربازان رژیم اشغالگر در نزدیکی "باب السلسله" با گلوله به شهادت رسید و دومی که گفته شده قصد چاقو زدن را داشت، از صحنه متواری شد.

در همین رابطه، نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی امروز شماری از دانشجویان دروس شرعی در مسجدالاقصی را به منظور تحقیق و بازجویی احضار کردند و به مدرسه‌ای در قدس یورش بردند.

شاهدان عینی تاکید کردند، شماری از دانشجویان دروس شرعی در مسجدالاقصی تماس‌هایی از پلیس رژیم اشغالگر دریافت کردند و در جریان آن، آن‌ها برای تحقیق و بازجویی احضار شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حماس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی