تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

هشدار بایرن مونیخ؛ واکسن نزنید مجازات شدید خواهید شد

باشگاه بایرن مونیخ قوانین سفت و سختی برای بازیکنان واکسینه نشده خود در نظر گرفته است.

کد خبر: ۱۱۴۷۵۷
۱۳:۳۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

هشدار بایرن مونیخ؛ واکسن نزنید مجازات شدید خواهید شد

دیدارنیوز - پنج بازیکن واکسینه نشده بایرن جاشوا کیمیچ، سرژ گنابری، جمال موسیالا، اریک ماکسیم چوپو موتینگ و میکائل کویزانس هستند. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد به این پنج بازیکن دستور داده شد که روز پنجشنبه ساعت ۹ صبح راهی کمپ باشگاه شده و در جلسه مدیران بایرن مونیخ شرکت کنند.

با بدتر شدن اوضاع و شدت یافتن قوانین قرنطینه، روسا می‌خواستند با بازیکنان صحبت کرده و آن‌ها را از قوانین جدید آگاه کنند. به این بازیکنان اعلام شده که در طول دوران قرنطینه دستمزدی دریافت نخواهند کرد و از آن‌ها خواسته شده نه تنها به فکر خود، بلکه به فکر باشگاه نیز باشند.

روسای بایرن مونیخ تاکید کردند که این حق بازیکنان است که واکسینه نشوند، اما در این شرایط باشگاه نیز حق دارد که در صورت رفتن بازیکنان به قرنطینه، از پرداخت حقوق خودداری کند.

به عنوان مثال جاشوا کیمیچ با دریافت دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورویی با احتساب پاداش، در صورت حضور دو هفته‌ای در قرنطینه به معنای ۳۸۴ هزار یورو در هفته و ۷۶۸ هزار یورو در دو هفته ضرر می‌کند. همچنین سخت گیری‌های بیشتر در آینده نیز منتفی به نظر نمی‌رسد و ممکن است بازیکنان واکسینه نشده در طول تمرین از هم تیمی‌های خود جدا شوند.

جالب اینجاست بازیکنان از قوانین جدید مدیران بایرن مونیخ به شدت شگفت زده شدند. آن‌ها تصور می‌کردند که روسای باشگاه فقط قصد دارند آن‌ها را متقاعد کنند که واکسن بزنند، اما بحث دستمزد و صحبت از احتمال جدا تمرین کردن آن‌ها را غافلگیر کرد. نکته غیرمنتظره دیگر این بود که اقدامات انجام شده توسط باشگاه با تایید بقیه اعضای تیم مواجه شد و این یعنی باقی بازیکنان نیز خواهان واکسن زدن این پنج نفر هستند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بایرن مونیخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی