تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

آلودگی هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۳۰ آبان ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت که ناشی از شرایط پایدار جوی و عدم وزش باد موثر است.

کد خبر: ۱۱۴۷۳۳
۱۱:۲۸ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

آلودگی هوای تهران

دیدارنیوز - براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز (۳۰ آبان ماه) با توجه به شرایط پایدار جو و عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده‌ی ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. سکون جو در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه (۳۰ آبان ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق می‌شود و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت دور از انتظار نخواهد بود.

رشد ناپایداری جوی و افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (اول آذر ماه) تاحدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند افزایش تردد خودرو‌ها و درنتیجه افزایش غلظت ذرات معلق، کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد را به‌دنبال خواهد داشت. حاکمیت ناپایداری جو در طول روز و احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات بعدازظهر پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل خواهد کرد.

با عدم وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه (اول آذرماه) همراه با ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۴۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۵۰ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی