تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان: هیچ حاشیه امنی برای اشرار در استان وجود ندارد

فرمانده انتظامی خوزستان امنیت مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: روز به روز اراده و انگیزه نیروی انتظامی برای برخورد با مخلان نظم و امنیت و اشرار بیشتر شده و دیگر هیچ حاشیه امنی برای آن ها در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۱۱۴۷۳۱
۱۱:۲۷ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی خوزستان: هیچ حاشیه امنی برای اشرار در استان وجود ندارددیدارنیوز خوزستان:سیدمحمد صالحی روز یکشنبه در حاشیه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید هادی کنعانی از شهدای مدافع نظم و امنیت در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت این افسر دلاور و رشید نیروی انتظامی افزود:شهید کنعانی فرزند رشید عشایر عرب استان خوزستان الگوی اخلاق و ولایتمداری بود که در راه حفظ امنیت مردم جان خود را فدا کرد.

وی افزود: این شهید والامقام اولین و آخرین شهید نیروی انتظامی نیست چرا که نیروی انتظامی از مرز تا مرکز شهدای زیادی را برای امنیت مردم تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:تاکنون در استان خوزستان ۶ نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راه برقراری نظم و امنیت و دفاع از جان و مال مردم جان خود را فدا کرده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی تصریح کرد:  امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با مخلان نظم و امنیت و اشرار با قاطعیت برخورد خواهد شد تا آرامش و آسایش را به مردم استان خوزستان هدیه کنیم.

سرهنگ دوم هادی کنعانی، مامور جان بر کف ناجا در راه امنیت مردم در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون جمعه شب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیروی انتظامی که جمعه شب رخ داد ، سه تن از اشرار به هلاکت رسیدند. 

پیش از این نیز در ۳۰ تیرماه سال جاری ستوان دوم "ضرغام پرست" از نیروهای ناجا در خوزستان در حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی