تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
براي نخستين بار در شركت ملی نفت ايران تحقق يافت؛

تولد اولین سازمان مدیریت یكپارچه خطوط لوله در مناطق نفتخیز جنوب

رئيس مهندسی ساختار و بهره‌وری شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب از تصويب ساختار جديد"معاونت مدير در برنامه‌ريزی، هماهنگی و نظارت بر انسجام خطوط لوله" برای نخستين بار در اين شركت خبر داد.

کد خبر: ۱۱۴۷۱۰
۱۸:۲۲ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

تولد اولین سازمان مدیریت یكپارچه خطوط لوله در مناطق نفتخیز جنوب

دیدارنیوز خوزستان:محمدرضا آبيار اظهار داشت:  اين سازمان در ستاد مناطق نفتخيز جنوب زير نظر مدير توليد و در شركت‌های بهره‌برداری تابعه با عنوان "هماهنگي و پيگيری نظام انسجام خطوط لوله" زير نظر مديران عمليات شركت‌های بهره‌برداری فعاليت می‌كند.

وی گفت: ساختار جديد مبتنی بر اصول و الزامات مديريت خطوط لوله مندرج در استانداردهای معتبر جهاني API1160  و ASME B31.8S ، پس از 7 سال بررسی در كارگروه‌های تخصصی و اجرای آزمايشی،  به عنوان يك نوآوری در ساختار سازمانی مناطق نفتخيز جنوب تصويب شد.

آبيار ادامه داد:  ساختار جديد به منظور مديريت منسجم بيش از ۲۹۰۰۰ كيلومتر خطوط لوله متنوع در گستره مناطق نفتخيز جنوب با پراكندگی جغرافيايی در مساحت ۷۰۰۰۰ كيلومتر مربع در ۶ استان، از طريق بهينه‌سازی و افزايش بهره‌وری سمت‌های سازمانی موجود ايجاد شده است.

رئيس مهندسی ساختار و بهره‌وری شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب، تغيير روش سنتی پايش و نگهداری از حالت وظيفه‌ای به رويكرد جديد فرآيندی،  متمركز نمودن اطلاعات در بستر نرم‌افزاری، تدوين اهداف، برنامه‌ها و فعاليت‌ها مبتنی بر يك نقشه راه مشترك، افزايش سرعت پاسخگوئي و واكنش در شرايط اضطراری، حفاظت از محيط زيست و ايمنی كاركنان و ساكنان جوامع محلی، ارزيابی و مديريت ريسك، اولويت بندی پروژه‌ها و مديريت بهينه تغييرات از اهداف سازمان جديد است.

وي با بيان اينكه طبق هماهنگی انجام شده،  امكان بازنگری اين سازمان بر اساس ارزيابی عملكرد يك سال آينده فراهم شده است، از حمايت و پشتيبانی مدير عامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و اقدامات موثر مديريت توليد و شركت‌های بهره‌برداری تابعه در اجرای آزمايشی اين ساختار قدردانی كرد.

آبيار در پايان گفت: اميدواريم استقرار سازمان جديد ضمن كاهش قابل ملاحظه هزينه‌ها، ضايعات وآلودگی‌های محيط زيستی، در بهبود دستورالعمل‌ها و تغيير سازوكارهای فعلی به اقدامات كنشگرايانه و برنامه‌ريزی شده، استفاده بهينه از خطوط لوله موجود، اولويت‌بندی بودجه‌هاي مورد نياز، كاهش حوادث و افزايش اعتبار شركت در ايفای نقش مسئوليت اجتماعی نيز موثر باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی