تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اسرائیل از تصمیم انگلیس برای تروریستی نامیدن حماس استقبال کرد

وزرای خارجه و جنگ دولت اسرائیل از تصمیم انگلیس برای "تروریسی" اعلام کردن جنبش مقاومت اسلامی حماس استقبال کردند.

کد خبر: ۱۱۴۶۵۴
۱۱:۱۹ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

اسرائیل از تصمیم انگلیس برای تروریستی نامیدن حماس استقبال کردند

دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، یائیر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل و شریک دولت ائتلافی این رژیم در سخنانی در واکنش به "تروریستی" اعلام کردن حماس از سوی دولت انگلیس اظهار کرد: تصمیم انگلیس مبنی بر "تروریستی" اعلام کردن تمامی بازو‌های حماس یک دستاورد دیگر برای وزارت خارجه اسرائیل و کشور‌های در ارتباط با آن است.

وی از پریتی پاتل، وزیر کشور و لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس و همچنین دولت این کشور به دلیل اتخاذ این تصمیم تشکر و قدردانی کرد.

لاپید تاکید کرد: این یک تصمیم مهم است و ابزار‌های اضافی را برای جلوگیری از ادامه رشد حماس در اختیار سرویس‌های امنیتی انگلیس قرار می‌دهد.

بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل هم در بیانیه‌ای کوتاه در این باره گفت: از تصمیم دولت انگلیس برای "تروریستی" خواندن تمامی شاخه‌های حماس استقبال می‌کنم.

وی افزود: این تصمیم حامل پیام قوی است که بر عدم سازش و چشم‌پوشی از فعالیت‌های "تروریستی" برای هدف قرار دادن دولت اسرائیل و جوامع یهودی تاکید دارد.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که وزیر کشور انگلیس جمعه اعلام کرد؛ گروه حماس در این کشور غیرقانونی اعلام شده و به طور کامل ممنوع‌الفعالیت شده است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: حماس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی