تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فغانی: این صحنه هند نیست، مجیدی مانور می‌کند

داور دیدار دو تیم استقلال و نساجی مازندران با حضور در برنامه تلویزیونی درخصوص صحنه مشکوک هند بازیکنان نساجی جواب اعتراضات سرمربی استقلال را داد.

کد خبر: ۱۱۴۶۴۹
۱۰:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

فغانی: این صحنه هند نیست، مجیدی مانور می‌کند

دیدارنیوز - فغانی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکردش در دیدار دو تیم استقلال ونساجی راضی بوده است یا خیر گفت: «معمولاً عملکرد تیم داوری را ناظر بازی ارزیابی می‌کند، هرچند که من شنیدم در نشست خبری پس از بازی یک صحبت‌هایی در این خصوص مطرح‌شده است.»

او در ارتباط بااینکه مجیدی مسئولان فدراسیون و کمیته داوری را برای ورود VAR قسم داده و اینکه معتقد بوده در یک صحنه خطای هند پنالتی صورت گرفته است اظهار داشت: «من شب گذشته هم خدمت دوستان خبرنگار عرض کردم که مسئولین ما به دنبال این هستند که var را بیاورند، اما دیروز که به ورزشگاه آزادی رفتم دیدم که داوران حتی همان سیستم رادیویی را هم ندارند. امیدوارم همان امکانات اولیه را برای داوران فراهم بکنند. به‌هرحال سه فردی که در زمان خودشان هرکدام نخبه داوری محسوب می‌شدند، یعنی آقایان افشاریان، کامرانی فر و سخندان در حال حاضر در فدراسیون سمت‌های مهمی دارند و ان‌شاءالله در آینده به کمک آقای عزیزی خادم و تیمشان ابتدا امکانات اولیه را فراهم کنند و در مراحل بعدی بتوانند VAR را هم بیاورند.

داور سرشناس ایرانی در ارتباط با صحنه مشکوک هند که در محوطه جریمه تیم فوتبال نساجی رخ‌داده بود گفت: «اگر فیلم بازی و همچنین نظرات کارشناسان داوری را هم دیده باشید، متوجه خواهید شد که آن صحنه خطای هند نیست. حالا این‌که این دوست عزیزمان (اشاره به فرهاد مجیدی) به این شکل صحبت می‌کند باید بگویم که اگر قرار باشد هر داوری به خاطر هر اشتباهی که مرتکب می‌شود، عذرت خواهی کند که این اشتباه است و نباید این مسئله باب شود. امیدوارم آقای مجیدی که سرمربی تیم معتبری است و سرمربی تیم امید ایران بوده، حداقل اطلاعات قوانین بازی را به‌روز بکنند و این‌طوری فرار روبه‌جلو نکنند تا فشار را از روی دوش خودش به تیم داوری منتقل کند. البته من ازاین‌دست مسائل زیاد دیدم و عادت دارم و اصلاً هم برای من مهم نیست که مجیدی چه گفته است و قرار است چه فشاری روی من بیاید، ولی این صحنه هند نبود و کارشناسان هم تایید کردند.»

در این لحظه، صحنه مشکوک پنالتی نمایش داده می‌شود و فغانی درباره اینکه بالاخره قانون هند چیست خاطرنشان کرد: شما ببینید دست بازیکن در کنار بدنش است، یعنی دست در حالت طبیعی خودش است و اگر همین صحنه را با بازی ایران و سوریه مقایسه داشته باشیم می‌بینیم که در آن صحنه دست بازیکن از بدن خارج بود و وقتی دست از بدن خارج باشد، حالت غیرطبیعی قلمداد می‌شود

منبع: ورزش 3
برچسب ها: علیرضا فغانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی