تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مسئولان سوار بر هلی کوپتر، مردم در مسیر صعب العبور کمفه اندیکا جا مانده‌اند

جاده روستاهای کمفه شهرستان اندیکا که اوایل دهه ۶۰ مسیر شکافی شد و از این مسیر حدود ۳۰۰ نفر رزمنده به عرصه دفاع مقدس راهی شدند.

کد خبر: ۱۱۴۶۲۶
۱۷:۰۷ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

مسئولان سوار بر هلی کوپتر، مردم در مسیر صعب العبور کمفه اندیکا جا مانده‌اند
حدود ۴۰ نفر از این رزمندگان دلاور بخشی از بدنشان را جا گذاشته و ۱۰ شهید سرافراز هرگز برگشته‌اند تا ببینند با گذشت چهاردهه از انقلاب هنوز جاده روستاهای کمفه در وضعیت مسیر شکافی است.

 منطقه کوهستانی کمفه واقع در ۲۰ کیلومتری بخش چلو شهرستان اندیکا با داشتن ۵ روستا در طی سالیان گذشته با هلی کوپتر مورد بازدید چندین نماینده مجلس و مسئولین ملی و استانی قرار گرفت. 

هیچکدام از این مسولین سوار بر نیسان ناهمواری‌ها و فاجعه مسیر را متوجه نشدند و درد مردمی که با اولین بارندگی در راه مانده اند را حس نکرده اند. 

در مواقع بحرانی بدلیل دورافتادگی و نامناسب بودن مسیر جاده ماشین الات امداد و کمک رسانی به سختی و به صورت محدود وارد منطقه شدند و نامناسب بودن مسیر جاده هزینه های زیادی برای مردم منطقه بوجود آورده وهرگونه ارائه خدمات ازسوی دولت را با مشکل مواجه کرده است.

 کما اینکه در خشکسالی ها آبرسانی با تانکر به این منطقه هم با معضلات خاصی مواجه است و ساخت منازل روستایی مقاوم بدلیل هزینه بالای حمل مصالح غیر ممکن شده است. 

محرومیت این منطقه در زلزله خسارت بار اخیر مشخص شد و علیرغم پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان باز هم مردم با اولین بارش باران درمسیرماندند و مسئولین با هلی کوپتر برای بازدید به کمفه می آیند.

بارها در استان خوزستان اعتبارات عمرانی راهها، بهسازی و اصلاح مسیر جاده مذکور مصوب شد ولی افسوس منطقه زلزله زده کمفه همیشه مورد بی مهری مسئولان قرارگرفته است.

مجتبی حاجتی فعال ساسی اجتماعی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی