تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کسب مقام سوم نخبه خوزستانی در  مسابقات ملی مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان : مقام م سوم و مدال برنز نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهـارت در رشته جـوشـکـاری توسط نخبه خوزستان کسب شد.

کد خبر: ۱۱۴۵۸۲
۱۸:۳۷ - ۲۷ آبان ۱۴۰۰

کسب مقام سوم نخبه خوزستانی در  مسابقات ملی مهارت

 

دیدارنیوز خوزستان:عبدالنبی سواعدی اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری که از ۲۳ لغایت ۲۵ آبان ماه سالجاری و با حضور ۱۲ شرکت کننده از سراسر کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری ، شهرستان هفشجان برگزار شد  سید دانش موسوی ده موردی مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایذه توانست با کسب 743 امتیاز مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

سواعدی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت‌های آنان، شناساندن اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، ارتقای سطح استاندارد‌های آموزش مهارت در کشور و فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور است.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات جوانان زیر ۲۱ سال استان  متشکل از11 نفر در ۱۱ رشته در این رقابتها حضور دارند؛ عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از۱۲تا۱۸ آذر ماه سالجاری نیز میزبان جوانان زیر۲۱ سال ۱۳ استان در رشته تهویه وتبرید است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  برگزیدگان نهایی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت برابر تصمیمات ستاد اجرایی مسابقات ملی مهارت به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای که در کشور چین برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی