تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محمد صلاح صاحب بادیگارد شد!

احمد یوسف، خبرنگار مصری، با انتشار تصویری در توییترش مدعی شده که محمد صلاح دو محافظ دارد که همیشه و در تمامی شرایط در هنگام حضور او در اردوی تیم ملی مصر در کنارش هستند.

کد خبر: ۱۱۴۵۰۹
۱۲:۵۴ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

محمد صلاح صاحب بادیگارد شد!

دیدارنیوز - صلاح در سال‌های اخیر عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب لیورپول به نمایش گذاشته و خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه و لیگ برتر مطرح کرده است.

درخشش این بازیکن مصری تا جایی پیش رفته که در هفته‌های اخیر از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۱ نام برده شده و یورگن کلوپ بار‌ها از این موضوع حمایت کرده است.

همین عملکرد قابل توجه باعث شده که صلاح تبدیل به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قاره آفریقا شود و دردسر‌هایی را نیز در پیش داشته باشد.

احمد یوسف، خبرنگار مصری، که به صورت اختصاصی اخبار تیم ملی و بازیکنان این کشور را پوشش می‌دهد با انتشار تصویری در توییترش مدعی شده که محمد صلاح دو محافظ دارد که همیشه و در تمامی شرایط در هنگام حضور او در اردوی تیم ملی مصر در کنارش هستند.

نکته جالب‌تر اینجاست که مقامات فدراسیون فوتبال مصر برای این که این افراد بتوانند به راحتی وارد ورزشگاه شده و در کنار زمین حضور داشته باشند، برای آن‌ها کارت شناسایی مربوط به اعضای تیم ملی مصر را صادر کرده‌اند.

این خبرنگار مصری در توضیح این خبر اضافه کرد: «دیدار قبلی برابر آنگولا بار‌ها متوقف شد، چون تماشاگران در وسط بازی به سمت زمین هجوم می‌بردند. بازی امروز در قاهره تماشاگر زیادی نداشت و فقط افرادی که دعوتنامه داشتند قادر به حضور در میدان بودند، اما باز هم این محافظان آنجا بودند تا از او در برابر کارکنان ورزشگاه، عکاس‌ها، فیلمبرداران، توپ پرت‌کن‌ها و دیگران محافظت کنند.»

یکی دیگر از کاربران نیز با اشاره به منطقی بودن این رفتار اظهار داشت: «در جریان دیدار برابر کومور، تماشاگران در حالی که شیوع ویروس کرونا به اوج رسیده بود وارد زمین شدند و شروع به در آغوش گرفتن این بازیکن و عکس انداختن با او کردند. همین موضوع باعث شد که لیورپول از محافظان خاصی درخواست کند که مراقبت از امنیت صلاح را برعهده بگیرند.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: محمد صلاح
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی