تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده مجلس: پرداخت ۲۲ میلیارد به پرسپولیس مغایر با اساسنامه صندوق کارآفرینی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۲۲ میلیارد تومانی از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد و این عمل را مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق دانست

کد خبر: ۱۱۴۵۰۶
۱۲:۲۲ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

نماینده مجلس: پرداخت ۲۲ میلیارد به پرسپولیس مغایر با اساسنامه صندوق کارآفرینی است

دیدارنیوز - عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد.

مقتدایی گفت: در دولت قبل توسط مجموعه شستا (متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر، کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می‌باشد.

مقتدایی عنوان کرد: در این باره به وزیر کار نامه‌ای نوشتم و خواستار پاسخگویی شدم.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالملکی
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
جناب آقای دکتر سجادی
وزیر محترم ورزش و جوانان
باسلام و احترام

به پیوست متن واصله به دفتر اینجانب درخصوص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌شود.

همانگونه که مستحضرید در دولت قبل توسط مجموعه شستا (متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود که پس از مدت زیادی با اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، آن اقدام اشتباه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان تا حدی جبران و در عودت رقم دریافتی تسریع شد.

حال بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر، کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می‌باشد؛ لذا مستدعی است دستور فرمایید با قید فوریت این موضوع بررسی و گزارش جامعی از آن جهت ادامه پیگیری و اقدامات نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. فوریت در ارسال مورد تاکید است.

بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال نمایندگان از وزرا، شایسته است که سوالات به صورت مکتوب مطرح شود و در صورت عدم پاسخگویی، به صورت سوال در کمیسیون و صحن علنی مطرح گردد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نمایم

منبع: طرفداری
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
اگر دست سپاهان را از خزانه فولاد مبارکه قطع کنند ان زمان از هرجایی پول دهند صحیح است حق باشگاه ها را از صدا وسیما بدهید در صندوق ها را بروی ان ها ببندید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی