تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

امیر عابدزاده: پدرم خوشحال است

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که بعد از مدت‌ها در یک بازی رسمی به میدان رفت و در پیروزی ۳ بر صفر مقابل سوریه دروازه تیمش را هم بسته نگه داشت، می‌گوید پدرش (احمدرضا عابدزاده) از این موفقیت خوشحال است.

کد خبر: ۱۱۴۵۰۱
۱۱:۵۱ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

امیر عابدزاده: پدرم خوشحال است

دیدارنیوز - تیم ملی فوتبال ایران در شبی که برای نخستین بار امیر عابدزاده را در یک بازی رسمی در درون دروازه خود می‌دید، با برتری ۳ بر صفر مقابل سوریه، یک قدم دیگر به جام جهانی قطر نزدیک شد و در صورت کسب سه امتیاز بازی با عراق می‌تواند به این رقابت‌ها صعود کند.

امیر عابدزاده که برای اولین بار در یک بازی رسمی درون دروازه تیم ملی بود و جا پای پدرش احمدرضا عابدزاده گذاشت و یاد او را برای میلیون‌ها فوتبال دوست ایرانی زنده کرد، درباره احساس پدرش از این اتفاق گفت: او هم خیلی خوشحال است. باعث افتخارم است که موجب غرور خانواده‌ام می‌شوم.

دروازه‌بان ایرانی پونفرادینای اسپانیا درباره پیروزی مقابل سوریه و بسته ماندن دروازه تیم ملی گفت: عالی بودیم. خدا را شکر بازی را بردیم. چه برد خوبی بود. از خوشحالی مردم خوشحال هستم. خودم هم از این نتیجه خوشحالم.

وی درباره استمرار حضورش در درون دروازه تیم ملی در بازی‌های آینده گفت: توکل ما به خداست. تلاشم را می‌کنم. همیشه وظیفه خودم را انجام دادم. ما یک هدف تیمی داریم که به جام جهانی صعود کنیم. ان‌شاء‌الله همه بتوانیم کمک کنیم و به جام جهانی برویم.

تیم ملی فوتبال ایران از شش بازی خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۱۶ امتیاز کسب کرده و با کسب پیروزی مقابل عراق در هفته هفتم این مسابقات در هفتم بهمن ۱۴۰۰، می‌تواند در ورزشگاه آزادی صعود به جام جهانی را جشن بگیرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی