تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

کارآفرینی کلید توسعه منطقه ازاد اروند است

معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه مراسم تقدیر یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه گفت: کارآفرینی کلید توسعه منطقه است.

کد خبر: ۱۱۴۳۵۷
۱۶:۳۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

کارآفرینی کلید توسعه منطقه ازاد اروند است

دیدرنیوز خوزستان: قدرت اله طمیمیان در حاشیه مراسم تقدیر از مدیر موسسه «طراحان لباس نقش تن پوش اروند» بعنوان یکی از کارآفرینان برتر و موفق منطقه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران معاونت فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی است برای پررنگ کردن نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه و ترغیب جوانان به گام نهادن در این مسیر.

وی با تأکید بر تقویت و ایجاد بسترهای لازم کارآفرینی بعنوان یک هدف مهم در این معاونت، خاطرنشان کرد: بی تردید هرچقدر حمایت بیشتری از کارآفرینان داشته باشیم، شاهد تحولات و پویایی بیشتری در سطح جامعه خواهیم بود.
طمیمیان تصریح کرد: علاوه بر منفعت اقتصادی؛ خلاقیت، شکوفایی و پویایی از جمله ویژگی های جامعه ای است که کارآفرینان در آن حضور گسترده ای دارند.

قدرت اله طمیمیان در خصوص معرفی موسسه مورد تقدیر نیز توضیح داد: موسسه«طراحان لباس نقش تن پوش اروند» با مدیریت «مهرداد صیادی سامانی» به عنوان کوشاترین مجموعه فرهنگی، آموزشی، مهارت محوری کسب و کار در حوزه مد و لباس در سطح منطقه آزاد اروند فعالیت می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند، ادامه داد: این موسسه در سال های گذشته نیز با وجود شرایط کرونا و تعطیلی کسب و کارها توانسته با آموزش و ایجاد زمینه های مناسب، فرصت های شغلی بسیاری را در زمینه مشاغل خانگی به صورت مستقیم وغیر مستقیم فراهم سازد.

برچسب ها: منطقه آزاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی