تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

واکنش‌های منفی به باخت پرتغال: رونالدو کجا بود؟!

پس از باخت پرتغال برابر صربستان و راهیابی این تیم به مرحله پلی آف، هواداران و برخی فعالان رسانه‌ای علیه عملکرد این تیم و رونالدو دست به انتقاد زدند.

کد خبر: ۱۱۴۲۹۲
۱۰:۴۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

باخت پرتغال برابر صربستان

دیدارنیوز - دو تیم پرتغال و صربستان شب گذشته در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان سانتوس با یک تساوی از این بازی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود می‌کردند.

آن‌ها موفق شدند گل اول بازی را نیز در دقیقه دو به ثمر برسانند، اما این دیدار پیش از پایان نیمه اول به تساوی کشیده شد و در حالی که تا دقیقه ۹۰ با همین نتیجه مساوی ادامه پیدا می‌کرد، این الکساندر میتروویچ بود که با گل دیرهنگامش مجوز صعود صربستان به قطر را دریافت کرده و پرتغال را به مرحله پلی آف فرستاد.

تیم سانتوس حالا باید برای حضور در مرحله پلی آف آماده شود و این در حالی است که از بین ۱۲ تیم حاضر در این مسابقات، در نهایت تنها سه تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد.

ناراحتی شدید رونالدو پس از سوت پایان بازی و صدرنشین نشدن پرتغال در گروهی که چندان دشوار به نظر نمی‌رسید، توجه اکثر کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

یکی از کاربران نوشت: «آن‌ها چطورنتوانستند از گروهی صعود کنند که صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان عضو آن بودند؟»

ژوزه مورگادو، خبرنگار پرتغالی، نیز عملکرد تیم ملی کشورش در این بازی را رقت‌انگیز توصیف کرد.

یکی دیگر از کاربران نوشت: «هاهاهاهاهاهاهاهاها. رونالدو وقتی بیشتر از هر زمان دیگری به او نیاز است کجاست؟»

یکی دیگر از کاربران توییتر که به نظر از این شکست چندان ناراحت نبود نوشت: «ناراحتی بیشتر برای کریستیانو، نگران نباش رفیق! در یک هفته آینده باید بار دیگر به شکست با منچستریونایتد و بازی در کنار هری مگوایر برگردی.»

فرد دیگری نیز به تاثیرگذار نبودن رونالدو در این بازی اشاره کرده و نوشت: «آقای بازیکن بازی‌های بزرگ وقتی بیشتر از هر زمان دیگری به او نیاز است غیب می‌شود.»

بسیاری از طرفداران پرتغال نیز به انتقاد از عملکرد سانتوس روی نیمکت این تیم پرداخته و خواهان اخراج این مربی شدند.

یکی از آن‌ها نوشت: «بزرگترین مشکل پرتغال، فرناندو سانتوس است. نه هیچ فرد دیگر و نه هیچ چیز دیگر. او باید پس از یورو ۲۰۱۶ از این تیم می‌رفت. چطور ممکن است با وجود تمام مربی‌های با استعداد پرتغالی، او هنوز هدایت تیم را برعهده داشته باشد؟»

روزنامه‌های کشور پرتغال نیز به انتقاد از عملکرد ضعیف تیم ملی کشورشان در بازی شب گذشته برابر صربستان روی آورده و با تیترهایی، چون «فلاکت»، «شرمندگی در عرصه جهانی» و «تاریکی محض» به این شکست باورنکردنی در دقایق پایانی اشاره کردند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی