تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کلوپ: انتخاب ترامپ و جانسون برای کل دنیا اتفاقات بدی بود

سرمربی تیم لیورپول به انتقاد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ و همچنین حضور بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر بریتانیا پرداخت.

کد خبر: ۱۱۴۲۶۸
۱۷:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

کلوپ: انتخاب ترامپ و جانسون برای کل دنیا اتفاقات بدی بود

دیدارنیوز - به نقل از گل، سرمربی آلمانی این سوال را مطرح کرده است که چگونه دو شخصیت تفرقه‌انگیز توانسته‌اند در کشورهای خود رهبر شوند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که انتخابات دونالد ترامپ و بوریس جانسون "اتفاق بدی برای کل جهان" بود.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده شد، در حالی که جانسون سه سال بعد به عنوان نخست وزیر بریتانیا به جای ترزا می معرفی شد.

اولی ثابت کرد که یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ آمریکاست و مدیریت دومی در رابطه با ویروس کرونا مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است و کلوپ از اینکه چگونه این دو مرد در وهله اول توانسته‌اند به قدرت برسند گیج شده است.

سرمربی آلمانی در پادکست Mid Point Gabby Logan گفت: در دو انتخابات گذشته، درباره دونالد ترامپ و بوریس جانسون باید بگویم که این واقعاً نشانه بدی برای کل جهان است که ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا همه از قبل می‌دانستند که حضور این دو نتیجه نخواهد داد اما ما همچنان اجازه می‌دهیم که به عنوان یک جامعه این اتفاق بیفتد و من نمی‌توانم این را باور کنم. یکی اکنون رفته است و دیگری هنوز در تلاش است. این باورنکردنی است.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کلوپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی