تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پیکان به چه علت در رده دوم است؟!

پیکان تهران با توجه به هم امتیاز بودن با استقلال به خاطر دریافت یک کارت قرمز در جدول رده‌بندی پایین‌تر از آبی پوشان قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۱۴۲۲۹
۱۲:۲۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

پیکان به چه علت در رده دوم است؟!

دیدارنیوز - پیکان تهران شروعی فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ برتر داشته است؛ مجتبی حسینی و شاگردانش از ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ۱۰ امتیاز (۳ برد و یک تساوی) به دست آوردند و چسبیده به استقلال در صدرجدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه درباره پیکان این است که همه ارقام و آمار این تیم با استقلال در ۴ بازی ابتدایی لیگ برتر برابر است. آن‌ها مثل استقلال ۱۰ امتیاز دارند، تفاضل گل شان درست مثل شاگردان فرهاد مجیدی ۴+ است، گل زده و گل خورده شان هم با استقلال یکی است، اما در جدول در رده دوم قرار گرفته‌اند.

دوم بودن پیکان در جدول رده بندی حواشی زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده و برخی طرفداران فوتبال خواهان علت این موضوع شدند. در این باره برخی عنوان کردند که فقط به خاطر ترتیب حروف الفبا استقلال در صدرجدول است و پیکان دوم، ولی مساله چیز دیگری است.

بر اساس قوانین وقتی آمار و ارقام دو تیم در جدول یکسان می‌شود کار به شمردن کارت‌های زرد و قرمز می‌رسد. از آنجایی که پیکانی‌ها در هفته دوم لیگ برتر مقابل هوادار یک اخراجی داشتند وعلیرضا کوشکی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد، این تیم اکنون با وجود شرایط برابر با استقلال در رده دوم قرار گرفته و استقلال در صدر جدول قرار دارد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: پیکان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی