تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عربستان فوتبالیست خارجی برای کشورش جذب می‌کند

با تصمیم و صدور مجوز پادشاه عربستان، این کشور می‌تواند به افراد فوتبالیست سرشناس خارجی تابعیت عربستانی بدهد و از آن‌ها استفاده کند.

کد خبر: ۱۱۴۲۰۳
۰۹:۵۶ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

صدور مجوز برای جذب برای بازیکن خارجی در عربستان

دیدارنیوز - پادشاه عربستان هفته جاری با حکمی مجوز صدور تابعیت سعودی به افراد سرشناس خارجی را صادر کرد تا انقلابی در فوتبال این کشور با این حکم رخ دهد.

بسیاری از کشور‌ها مثل قطر پیش از این با استفاده از بازیکنان خارجی سطح بالا در تیم ملی خود نتایج خوبی گرفته بودند و به نوعی اهدای تابعیت در کشور‌های عربی مثل امارات و قطر امری عادی بود.

اما تابعیت عربستان به هر کسی تعلق نمی‌گرفت، ولی حکم پادشاه این کشور مسیر را برای ورود ستاره‌های خارجی شاغل در لیگ عربستان به تیم ملی این کشور هموار کرد.

طبق گزارش‌های رسیده فدراسیون عربستان در اولین اقدام به بازیکنان دورگه فورا تابعیت سعودی داد و ۳ بازیکن به نام‌های کمارا، مختار علی و عبدالفتاح آدم می‌توانند برای تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی کنند.

پیش از این قانون کسب تابعیت سعودی بسیار سخت گیرانه بود و حتی به دورگه‌هایی که در این کشور متولد می‌شدند هم تابعیت عربستانی برای بازی در تیم ملی صادر نمی‌کردند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی