تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

از دست رفتن پیروزی هلند در شب آتش‌بازی فرانسه در پاریس

در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در اروپا، تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر قزاقستان مسافر جام جهانی در قطر شد و هلند با توجه به برتری دو گله در برابر مونته‌نگرو به تساوی رسید و حالا باید منتظر بازی آخر باشد.

کد خبر: ۱۱۴۱۹۹
۰۹:۲۰ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

نتایج مقدماتی جام جهانی اروپا

دیدارنیوز - تیم ملی فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸، در شبی که کیلیان امباپه با زدن ۴ گل ستاره میدان بود، با برتری ۸-۰ مقابل قزاقستان راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شد. اما هلند در دیداری جذاب و تماشایی، برتری ۲-۰ مقابل مونته نگرو را با تساوی ۲-۲ عوض کرد تا سرنوشت صعود این تیم به جام جهانی به روز آخر کشیده شود.

همانطور که از قبل انتظار می‌رفت، فرانسه مقابل ضعیف‌ترین تیم گروهش، قزاقستان، کار سختی نداشت و با زدن ۸ گل، صعودش به جام جهانی را جشن گرفت.

این کیلیان امباپه بود که با زدن سه گل در همان نیمه اول، پیروزی خروس‌ها را قطعی کرد. او ابتدا در دقیقه ۸ فرانسه را پیش انداخت و سپس در دقایق ۱۲ و ۳۲، دو بار دیگر موفق به گلزنی شد.

نیمه دوم با درخشش کریم بنزما آغاز شد و این مهاجم باتجربه در دقایق ۵۵ و ۵۹، دو بار دیگر دروازه قزاقستان را باز کرد.

آدریان رابیو (۷۵) و آنتوان گریزمان (۸۴- پنالتی) موفق شدند نام شان را در بین گلزنان این دیدار ثبت کنند و در نهایت امباپه با زدن گل هشتم در دقیقه ۸۷، یک شب به یادماندنی را برای هواداران فرانسه رقم زد.

با این پیروزی فرانسه ۱۵ امتیازی شد و پیش از دیدار آخر گروه مقابل نزدیک رقیبش فنلاند، صعودش به جام جهانی را قطعی کرد. فنلاند ۱۱ امتیازی است و باید در شب آخر مقابل فرانسه به پیروزی برسد تا در صورت پیروزی اوکراین ۹ امتیازی برابر بوسنی و هرزگووین، همچنان رتبه دوم را حفظ کند

اما هلند که تنها ۸ دقیقه تا صعود به جام جهانی فاصله داشت، با دریافت دو گل در دقایق پایانی برابر مونته نگرو، به تساوی ۲-۲ رضایت داد و اکنون باید در انتظار دیدار سرنوشت ساز برابر نروژ باشد.

از دست رفتن پیروزی هلند در شب آتش‌بازی فرانسه در پاریس

در دیدار امشب ممفیس دیپای در دقیقه ۲۵ از روی ضربه پنالتی هلند را پیش انداخت و در ابتدای نیمه دوم، همین بازیکن گل دوم را برای نارنجی‌ها به ثمر رساند.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی با برتری هلندی‌ها به پایان خواهد رسید، در دقیقه ۸۲، ایلیا ووکوتیچ یکی از گل‌های خورده مونته نگرو را جبران کرد و تنها ۴ دقیقه بعد، نیکولا ووینوویچ گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

با این تساوی هلند ۲۰ امتیازی شد؛ در حالی که ترکیه و نروژ با ۱۸ امتیاز پشت سر این تیم قرار دارند. هلند در شب آخر از نروژ پذیرایی خواهد کرد و ترکیه به مصاف مونته نگرو خواهد رفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی