تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دنی آلوز در بارسلونا چه شماره‌ای می‌پوشد؟!

دنی آلوز شب گذشته رسما به بارسلونا بازگشت و قرار است چهارمین شماره متفاوت خود در این باشگاه را به تن کند.

کد خبر: ۱۱۴۱۷۶
۱۸:۳۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

دنی آلوز در بارسلونا چه شماره‌ای می‌پوشد؟!

دیدارنیوز - دنی آلوز تابستان ۲۰۱۶ بود که بارسا را به مقصد یوونتوس ترک کرد. ۵ سال بعد و در شرایطی که او پس از فسخ با سائوپائولو بازیکن آزاد محسوب می‌شد، تصمیم به بازگشت به بارسلونا گرفت و ژاوی نیز به این مساله چراغ سبز نشان داد. آلوز با قراردادی تا پایان فصل و بند تمدید یک ساله برای بارسا بازی خواهد کرد و البته باید تا ۱ ژانویه صبر کند.

اکنون این سوال مطرح است که آلوز در بازگشت به بارسا چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد؟

او بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پیراهن محبوبش شماره ۲ را به تن داشت. سال ۲۰۱۳ و با جدایی اریک ابیدال از بارسا، آلوز برای قدردانی از دوست صمیمی خود پیراهن شماره ۲۲ او را به تن کرد و تابستان ۲۰۱۵ با جدایی ژاوی از بارسا نیز پیراهن شماره ۶ او به آلوز رسید.

در حال حاضر پیراهن شماره ۲ متعلق به سرجینیو دِست است. شماره ۲۲ را اسکار مینگسا به تن می‌کند و ۶ نیز در اختیار ریکی پویج است.

در حال حاضر شماره ۸ که فصل قبل در اختیار میرالم پیانیچ بود، در دسترس است؛ شماره‌ای که سال‌ها در اختیار آندرس اینیستای افسانه‌ای بود. به نظر می‌رسد آلوز در نهایت همین شماره را انتخاب کند مگر اینکه ترجیح بدهد تا ژانویه صبر کند. اولین بازی او با پیراهن بارسا احتمالا ۲ ژانویه در زمین رئال مایورکا خواهد بود.

برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی