تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه برگزار می‌شود

جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش روز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. حسین باغگلی گزینه اول ابراهیم رئیسی نتوانست از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد.

کد خبر: ۱۱۴۱۵۲
۱۳:۴۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

مسعود فیاضی

دیدارنیوز: مجلس شورای اسلامی این هفته روز‌های یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسات علنی خواهد داشت.

 رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ سه شنبه برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بررسی و در خصوص رأی اعتماد به آقای مسعود فیاضی تصمیم گیری می‌کند.

مجلس شورای اسلامی همچنین روز (یکشنبه) بررسی طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را ادامه خواهد داد. بررسی این طرح در جلسه هفته گذشته مجلس آغاز شده بود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد اصلاح موادی از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی که به منظور مقابله با قمار و شرط بندی اختصاص دارد و نیز لایحه اصلاح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که از شورای نگهبان برگشت داده شده بود، از دیگر دستور جلسه روز (یکشنبه) هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.

در این حال؛ بررسی تقاضای تحقیق و تفحص در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا و بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مهندسی آب و فاضلاب در دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح تشکیل آب و فاضلاب روستایی و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات خلاق و تجاری سازی فناوری‌های نرم نیز دیگر دستور جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری خواهند بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی