تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد ستاره جوان ۱۷ ساله

گاوی پدیده ۱۷ ساله بارسلونا که با درخشش در ترکیب تیمش به تیم ملی راه پیدا کرد حالا مدیران بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد او هستند.

کد خبر: ۱۱۴۱۴۲
۱۲:۳۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد ستاره جوان ۱۷ ساله

دیدارنیوز - به نقل از موندودیپورتیوو، با برکناری رونالد کومان و روی کار آمدن ژاوی، سران بارسلونا این روز‌ها دیگر دغدغه مربی ندارند و حالا به فکر تمدید قرارداد بازیکنان جوان و آینده دار تیمشان هستند. بعد از تمدید قرارداد فاتی و پدری، بارسایی‌ها حالا تمدید عثمان دمبله و گاوی را در برنامه دارند. در حال حاضر پیشنهاد بارسایی‌ها به دمبله ارائه شده و سران این تیم منتظر جواب این بازیکن فرانسوی هستند. گاوی نیز با وجود سن پایین یکی از بازیکنان برتر آبی و اناری‌ها بوده است و به تیم ملی نیز دعوت شده است.

هنوز صحبتی با مدیر برنامه اهی این بازیکن جوان انجام نشده است، اما بارسایی‌ها قصد دارند به سرعت قرارداد این بازیکن را تمدید کنند. اگر چه گاوی تا ژوئن ۲۰۲۳ با آبی و اناری‌ها قرارداد دارد، اما سران این تیم می‌خواهند تا قبل از پایان سال جاری میلادی قرارداد بازیکن جوان خود را تمدید کرده باشند.

خود گاوی بار‌ها در مصاحبه هایش اعلام کرده که آینده اش را در بارسا می‌بیند و دوست دارد به بازی در نیوکمپ ادامه دهد. به همین خاطر بعید است مشکلی در روند مذاکرات پیش بیاید. شنیده‌ها حاکی از این است که بارسایی‌ها قصد دارند قراردادی مشابه با قرارداد نیکو به گاوی ارائه دهند. با توجه به این که گاوی ۱۷ ساله هنوز بازیکن بزرگ سال محسوب نمی‌شود، بنا به قوانین فیفا، بارسلونا می‌تواند نهایتا قراردادی سه ساله به او پیشنهاد دهد که قابلیت تمدید به مدت دو سال دیگر هم داشته باشد.

دلیل عجله بارسایی‌ها برای تمدید قرارداد گاوی، بند فسخ قرارداد پایین این بازیکن است. گاوی بندفسخ قرارداد ۵۰ میلیون یورویی دارد که برای بازیکنی مثل او بسیار پایین محسوب می‌شود. بارسایی‌ها قصد دارند به سرعت بندفسخ او را بالا ببرند تا هیچ باشگاهی به فکر جذب او نیافتد. بارسایی‌ها با تمدید قرارداد نیکو، بند فسخ این بازیکن را به ۵۰۰ میلیون یورو رساندند و پیش بینی می‌شود برای گاوی نیز چنین بند فسخ قراردادی در نظر گرفته شود. هر چند که بعید نیست بندفسخ گاوی همانند پدری و آنسو فاتی مبلغ یک میلیارد یورو تعیین شود.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی