تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

از مهاجم جدید پرسپولیس رونمایی شد

علیرضا ابراهیمی مدافع تازه وارد پرسپولیس عملکرد موفقی در ترکیب پرسپولیس در زمان حملات تیمش داشت و حالا یحیی به این فکر افتاده است تا از این مدافع در خط حمله تیمش استفاده کند.

کد خبر: ۱۱۴۱۲۵
۱۰:۳۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

علیرضا ابراهیمی در خط حمله پرسپولیس

دیدارنیوز - عملکرد خوب کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان، یحیی گل محمدی را به این فکر واداشته که در برخی اوقات که کار پرسپولیس در مسابقات پیش رو گره بخورد از علیرضا ابراهیمی در خط حمله استفاده کند.

این مدافع میانی در دیدار با آلومینیوم اراک وقتی پرسپولیس عقب افتاد، یحیی گل محمدی او را به عنوان مهاجم به زمین فرستاد. هرچند ابراهیمی یک ضربه سر به چارچوب دروازه زد، اما موفق نشد گل بزند.

علیرضا ابراهیمی در دیدار بعدی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان یک نیمه به عنوان مدافع یارکوب سمت راست بازی کرد، اما نتوانست انتظارات سرمربی تیمش را برآورده کند. برهمین اساس یحیی گل محمدی بین دو نیمه علیرضا ابراهیمی را تعویض کرد تا سیستم تیمش را از دفاع سه نفره به همان ۴ نفره خطی تغییر دهد.

حالا عملکرد خوب علیرضا ابراهیمی در تمرینات پرسپولیس و ضربات سر خوبی که می‌زند و تبدیل به گل می‌شود ممکن است او را مهاجم کند!

منبع: ایلنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی