تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رونالدو به رئال مادرید خیانت می‌کند؟!

رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه منچستریونایتد که این روز‌ها تیمش در شرایط خوبی نیست، در گزارشی احتمال دادند که اگر شیاطبن سرخ سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست نیاورد فصل بعد به سراغ ۵ تیم احتمالی فصل بعد برود.

کد خبر: ۱۱۴۱۲۲
۱۰:۲۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

رونالدو و 5 تیم پیشنهادی به او

دیدارنیوز - شروع بی انگیزه در فصل ۲۰۲۱/۲۲ به این معنی است که منچستریونایتد در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و هنوز این شک وجود دارد که آیا شیاطین سرخ موفق خواهند شد بین چهار تیم برتر قرار بگیرند یا خیر.

کریستیانو رونالدو می‌تواند در تابستان آینده تصمیم بگیرد که منچستریونایتد را ترک کند و شانس خود را در جای دیگری امتحان کند؛ در صورتی که آن‌ها جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند.

اگر رونالدو تصمیم به ترک شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ بگیرد، این پنج مقصد احتمالی پیش روی اوست.

پاری سن ژرمن

با توجه به اینکه قرارداد کیلیان امباپه در ژوئن به پایان می‌رسد و رئال مادرید علاقه‌مند به جذب این ملی پوش فرانسوی است، به نظر می‌رسد رونالدو کاندیدای خوبی برای پر کردن جای خالی مهاجم PSG باشد. اگر تیم لیگ فرانسوی رونالدو را به خدمت بگیرد، آن‌ها اولین تیمی خواهند بود که ستاره پرتغالی و لیونل مسی را گرد هم می‌آورند.

رئال مادرید

رونالدو در سال ۲۰۱۸ از لوس بلانکوس جدا شد و به یوونتوس پیوست و از آن تابستان به طور مداوم با بازگشت به استادیوم سانتیاگو برنابئو مورد توجه قرار گرفته است. ملی پوش پرتغالی رابطه خوبی با رئال مادرید دارد و بازگشت احتمالی آن به لالیگا را نباید رد کرد.

اسپورتینگ

در گذشته، مهاجم منچستریونایتد به احتمال بازنشستگی در باشگاه دوران کودکی خود یعنی اسپورتینگ اشاره کرد، جایی که او قبل از پیوستن به شیاطین سرخ در سال ۲۰۰۳ بهترین عملکرد خود را انجام داد. اگر رونالدو تصمیم گرفت به کشور مادری خود بازگردد، به نظر می‌رسد غول‌های پرتغالی تنها گزینه‌ای هستند که او به آن فکر می‌کند.

اینتر میامی

در سال ۲۰۲۰، دیوید بکهام، مالک اینتر میامی ابراز تمایل کرد که ستاره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را برای تقویت نام تجاری باشگاه به خدمت بگیرد. بکهام در آن زمان گفت: "شما واقعا بهترین بازیکنان را می‌خواهید و اگر فرصتی برای جذب بازیکنانی مانند کریستیانو یا مسی داشته باشید، عالی خواهد بود. "

بارسلونا

ممکن است عملاً غیرممکن به نظر برسد، اما هیچ چیز را نباید در فوتبال رد کرد. در واقع، تونی فریسا، مدیر سابق بارسلونا معتقد است که این می‌تواند بهترین شانس بلوگرانا برای بازگرداندن رونالدو به لالیگا سانتاندر باشد. فریسا در پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال رونالدو به بارسلونا در حین حضور در برنامه "La Porteria"، گفت: "اگر زمانی برای چنین دیوانگی‌هایی وجود دارد، اکنون آن فرا رسیده است. "

منبع: ایلنا
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی