تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یک کروات جدید به فوتبال ایران رسید

باشگاه تراکتور که بعد از استعفای کریمی به دنبال مربی جدیدی می‌گردد حالا از تبریز خبر می‌رسد، مدیران این باشگاه با سرمربی اهل کرواسی به توافق رسیده است.

کد خبر: ۱۱۴۱۱۰
۰۹:۰۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

سرمربی کروات تراکتور

دیدارنیوز - باشگاه تراکتور پس از بررسی گزینه‌های مختلف برای انتخاب سرمربی جدید خود، در نهایت با زوانیمیر سولدو، بازیکن اسبق تیم ملی کرواسی به توافقات نهایی رسیده است.

این مربی با سابقه بازی در تیم‌های دینامو زاگرب، زادار، اینتر زاپرسیچ و اشتوتگارت آلمان، در ۶۱ دیدار ملی برای کرواسی سه گل هم به ثمر رسانده است و با تیم ملی کشورش عنوان سوم جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را به دست آورد.

سولدو که از سال ۲۰۰۸ وارد کار مربیگری شد، تاکنون هدایت تیم‌های دینامو زاگرب، کلن آلمان و آدمیرا واکر اتریش را برعهده داشته است. وی مدتی در تیم شاندونگ لوننگ چین به عنوان دستیار فلیکس ماگات، مربی سرشناس آلمانی فعالیت کرده است.

در توافق مدیران تراکتور با این مربی کروات بحث انتخاب یک دستیار که امور مربوط به بدنسازی را انجام می‌دهد، قطعی شده است. قرارداد سولدو با باشگاه تبریزی تا پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر است.

تراکتور برای معرفی رسمی سرمربی جدید خود منتظر سفر سولدو به کشورمان است، اما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است وی فردا از زاگرب راهی استانبول ترکیه شده و از آنجا به تبریز برود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی