تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ورزش خوزستان از حرف تا عمل

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این چند سال تنها به مصاحبه های شیرین بسنده می کند اما در عمل علاوه بر اینکه پیشرفتی مشاهده نمیکنیم بلکه در برخی موارد زیاد پسرفت مشاهده می شود

کد خبر: ۱۱۴۱۰۴
۱۸:۵۸ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

ورزش خوزستان از حرف تا عمل

کمتر کسی درایران است که نداند خوزستان قلب تپنده ورزش ایران است از آبادان، اهواز، مسجدسلیمان و تا شهرهایی که روزگاری نه چندان دور ورزشکاران زیادی را درعرصه های ملی رشد داده اند.


خوزستان با داشتن ظرفیت‌های عظیم انرژی، می‌توانست با حمایت بخش دولتی و خصوصی در همه رشته های ورزشی جایگاهی متفاوت تر از وضعیت فعلی داشته باشد اما براساس شواهد و قرائن، ورزشکاران با استعداد زیادی در این استان به دلیل عدم حمایت در نیمه راه مسیر خود را از ورزش جدا کرده اند و به تهران یا خارج از کشور مهاجرت کردند.

 خوزستان در همه ورزش‌ها ظرفیتهای بالقوه زیادی دارد که امروزحضور تیم های لیگ برتری گواه این مطلب است، اگر حمایت‌های مالک‌های باشگاه در بخش دولتی و خصوصی نبود ممکن بود این باشگاه ها نیز پیش از این به رده های پایین‌ترسقوط می‌کردند، که میتوان از جمله آن‌ها به باشگاه فولاد اشاره کرد.

اماسوال اساسی مردم و ورزشکاران این استان از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این است که خروجی این همه کلنگ زدن شما به جز چند عکس یادگاری ‌که آن‌هم در آلبوم ورزشی شما خاک می‌خورد، 
چه بوده است؟

نتیجه حضور در تهران و دولت قبل فقط برای لابی های گسترده و حفظ صندلی خود بوده یا ارمغانی هم برای استان داشته که البته چنین چیزی مشاهده نمی شود.

بی توجهی به هیات های ورزشی دراستان که به گواه کارشناسان ورزشی خیلی از هیات ها علنا تعطیل و صرفا برروی کاغذ مانده اند و برخی هیئت ها نیز براساس ارتباطات به افراد غیر متخصص سپرده شدند.


استاندار جدید خوزستان، ورزشکاران حق دارند تصمیماتی در خور شان استان برای حمایت از آن‌ها گرفته شود، مدیری ا زجنس ورزش که دغدغه ورزشکاران و جوانان را دارد امروز میتواند پیکر بی جان ورزش خوزستان را نجات دهد و فصلی جدید درمدیریت ورزش خوزستان بوجود آورد؛
مدیری که تمام انرژی خودرا صرف لابی با وزیر برای ماندن در کرسی مدیریت میکند قطعا نمی‌تواند پیگیر مشکلات ورزشکاران این استان باشد.


همچنین رو آوردن گسترده جوانان به قلیان و آنچه که در شهر مشاهده می شود نشان دهنده این است که اداره کل ورزش و جوانان هیچ گونه فعالیتی در این راستا نداشته تا جوانان را ترغیب به فعالیت های فرهنگی و ورزشی مناسب با قوانین کشور کند.


در پایان، استاندار، مجمع نمایندگان خوزستان و دولت محترم ورزشکاران و جوانان خوزستانی انتظار تغییر هرچه سریع تر در راس اداره کل ورزش و جوانان را دارد و انتظار میرود از مدیرکل فعلی پرسیده شود که در این چند سال چه اقداماتی انجام داده است و بودجه ورزش استان در کجا خرج شده است.

سرویس ورزشی دیدارنیوز✍️

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی