تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییسی: دولت کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد

رییس‌جمهوری خدمت در مجتمع خیریه کهریزک را جلوه زیبای مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد.

کد خبر: ۱۱۴۰۹۲
۱۷:۲۶ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

رییسی: دولت کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد

 

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید و از نزدیک با مددجویان، ‌پزشکان و مدیران این مرکز گفت وگو کرد.
رییس‌جمهوری در جمع مددکاران کهریزک گفت: کاری که شما امروز و در این مرکز انجام می‌دهید یکی از جلوه‌های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب‌های اجتماعی است.
رییسی با اشاره به حمایت دولت از مشارکت‌های مردمی در امور اجتماعی اظهار داشت: باید اینگونه اقدامات مردمی را توسعه داد و کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیرین مردمی است.
رییس دولت سیزدهم با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: ریشه برخی از آسیب‌های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار دارد.
وی با اشاره به جلسه دیروز شورای اجتماعی خاطر نشان کرد: ما قانون کم نداریم اما با توجه به تعیین تکلیف قوانین برای دستگاه‌های مختلف باید بررسی شود که کدام دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کرده‌اند و چه دستگاه‌هایی به وظایف خودشان عمل نکرده‌اند و علت آن چه بوده است.
رییس‌جمهوری با اشاره به بازدیدهای صبح امروز خود از ۲ مرکز درمان و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: این آسیب دیدگان جزئی از خانواده ما هستند و باید سعی کنیم آنها را کمک کنیم.
براساس این گزارش، در جریان این بازدید مدیر، ‌پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر در آن نیز از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهوری مطرح کردند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی