تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولین رویداد تکنولوژی منطقه آزاد اروند استارت خورد

اولین رویداد دیجیتال منطقه آزاد اروند صبح امروز کار خود را آغاز کرد. این ایونت دیجیتال قرار است تا آذر ماه سال جاری ادامه داشته باشد و در آن از یک محصول جدید در حوزه ی دیجیتال رونمایی شود.

کد خبر: ۱۱۴۰۹۱
۱۷:۰۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

اولین رویداد تکنولوژی منطقه آزاد اروند استارت خورد

معاون توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاداروند نیز در این نشست خبری گفت: مدیرعامل شرکت GLX از شرکتهای مشابه منطقه در حوزه ی تکنولوژی بسیار حمایت کرده و باعث شده شرکتهایی که قبلا وارد کننده بودند، الان در حال تولید و مونتاژ باشند. جبار سالم پور افزود سیاست ماهم تبدیل وارد کننده به مونتاژ کار و تبدیل مونتاڗ کننده به تولید کننده است . نمونه آن هم شرکت جی ال ایکس است که بخشهایی از تولید را در داخل کشور انجام میدهد و با این رویداد بزرگ توانایی های خود را بیشتر به هموطنان معرفی خواهد کرد.


حمید سعیدی مدیرعامل شرکت موبایل جی ال ایکس خرمشهر در بخشی از نشست خبری آغاز این رویداد که در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد اروند برگزار میشد ضمن ارائه آمار دیجیتال در این منطقه از تمام هموطنان دعوت کرد در این رویداد شرکت کنند. 

سعیدی با اشاره به توانایی تولید ده هزار دستگاه موبایل در روز توسط اولین کارخانه تولید تلفن همراه کشور گفت: شرکت ارتباط گویای همراه اروند از سال ۱۳۸۶ در شهرک صنعتی خرمشهر کار خود را آغاز کرد باعث اشتغال حدود ۲۵۰۰ نفر اکثرا بومی منطقه شده است. این شرکت کار خود را با تولید ۵۰۰ گوشی در روز شروع شد و اکنون ۸ خط تولید فعال دارد. اما اکنون قصد دارد در یک رویداد دیجیتالی بخش های دیگری از توانایی های خود را به نمایش بگذارد و در سال تولید، پشتبانی ها و مانع زدایی ها بعنوان تولید کننده ی داخلی تلفن همراه خود را برای رقابت با نمونه های خارجی بطور جد وارد عرصه کند. 

 مدیر اولین رویداد دیجیتال در منطقه آزاد اروند هم ضمن اشاره به دعوت از بلاگرهای مطرح کشور به منطقه آزاد اروند و تور اروند گردی از برقراری سمپلینگ در دو نقطه از شهرهای آبادان و خرمشهر در استای این رویداد خبر داد. محمد بصیری همچنین گفت این رویداد قصد دارد چهره ی جدید و مدرنی از شهرهای آبادان و خرمشهر را به کشور نشان دهد. چهره ای که شاید تاکنون زیر محرومیت ها کمتر به آن توجه شده است.

این رویداد دیجیتال که قرار است با دعوت از شرکتهای دیجیتال منطقه و چهره های فناوری کشوری در سالن همایشهای منطقه آزاد اروند اجرا شود با یک رونمایی از محصول جدیدی همراه خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
میهمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
موفق باشند. ولی کلا کشورها الزاما در همه زمینه های دیجیتال قوی نیستند. مثلاً هند صنعت نرم‌افزار قوی دارد ولی سخت افزار ضعیفتری دارد و البته نیازهایش را با مونتاژ تا حدودی مرتفع میکند. یا ژاپن سخت افزار قوی دارد ولی نرم‌افزار ضعیفی دارد. ما هم بهتر است حیطه‌هایی را پیدا کنیم که بیشترین موفقیت و سود را برای ما داشته باشند.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی