تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بازتاب توئیت‌های معنادار طارمی، قبل و بعد از بازی لبنان!

یک روزنامه پرتغالی به اقدام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو برای انتشار پیام قبل و بعد از بازی ایران مقابل لبنان پرداخت.

کد خبر: ۱۱۴۰۸۳
۱۳:۲۱ - ۲۱ آبان ۱۴۰۰

بازتاب توئیت‌های معنادار طارمی، قبل و بعد از بازی لبنان!

 

دیدارنیوز: چالش بین «دراگان اسکوچیچ» سرمربی و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران چند روزی همه رسانه‌ها را درگیر خود کرد. طارمی به دلیل همین چالش و عدم پاسخ دادن به تماس‌های اسکوچیچ و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی، به اردوی این تیم برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

ایران بدون طارمی در بازی با لبنان به پیروزی رسید و حالا خود را آماده بازی روز سه شنبه برابر سوریه می‌کند؛ مسابقه‌ای که پیروزی در آن می‌تواند تا اندازه زیادی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با لبنان، به سئوال درباره دلیل عدم دعوت از طارمی با احترام و احتیاط پاسخ داد و گفت: «تیم ملی ایران متعلق به تمام ایرانی‌ها است نه یک بازیکن و مربی. او (طارمی) مطمئناً بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.»

ساعاتی بعد از مصاحبه اسکوچیچ، مهدی طارمی با انتشار پیامی در توییتر خود برای تیم ملی ایران مقابل لبنان آرزوی موفقیت کرد: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»

طارمی بعد از پیروزی برابر لبنان هم به این کار خود ادامه داد و از عملکرد تیم ملی ایران تمجید کرد: «تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی بابت برد لبنان و تداوم صدرنشینی. زنده باد ایران.»

به نظر می‌رسد مجموع این اتفاقات و واکنش‌ها به معنای رفع مشکلات بین طارمی و اسکوچیچ در هفته‌های آینده خواهد بود و احتمالاً بازگشت طارمی به اردوهای بعدی تیم ملی را در پی خواهد داشت.

این موضوع همچنین مورد توجه روزنامه «اوژوگو» پرتغال قرار گرفته است. این روزنامه در گزارشی با عنوان «طارمی جنجال را کنار می‌گذارد و برد ایران را فراموش نمی‌کند»، به برد تیم ملی ایران بدون حضور طارمی اشاره کرد.

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: «مهاجم پورتو پس از پیروزی مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. طارمی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند ثابت کند که بحث با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم به پایان رسیده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی