تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...
معاون وزیر در امور برق و انرژی:

 وزارت نیرو نگاه ویژه ای به خوزستان دارد

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، گفت: خوزستان، استان بسیار مهمی است و وزارت نیرو نگاه ویژه ای به این استان دارد. 

کد خبر: ۱۱۴۰۷۱
۱۷:۴۵ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

 وزارت نیرو نگاه ویژه ای به خوزستان دارد

 


دیدارنیوز خوزستان:همایون حائری در سفر به شهرستان های شوش و کرخه و بررسی وضعیت برق این دو شهرستان، احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت در این منطقه را ضروری دانست و گفت: با احداث آن، کیفیت برق در شمال خوزستان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه این پست رینگ برق شمال خوزستان را تکمیل خواهد کرد.

حائری افزود: طبق برنامه وزارت نیرو مبنی بر افزایش ۳۰ هزار مگاوات نیروگاه جدید طی چهار سال، خوزستان از این میزان ظرفیت جدید نیروگاهی، سهم بسزایی خواهد داشت.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی همچنین از احداث ترانس دوم پست آهودشت خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این پست، به تقویت خط 132 کیلو ولت نیاز است که در حال پیگیری آن هستیم.

رحیم کعب عمیر، نماینده مردم شوش وکرخه درمجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید گفت: سفر معاون وزیر نیرو به شهرستان شوش را گامی مهم در راستای بررسی و حل مشکلات برق شمال خوزستان عنوان کرد و با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستایی در سطح استان گفت: با اجرای طرح های مصوب، پیش بینی می شود شاهد تحول بزرگی در بخش شبکه توزیع برق شهرستان های شوش و کرخه باشیم.

همچنین دراین مراسم، دکتر غزی فرماندار شهرستان شوش از خدمات و فعالیت های جهادی و رسيدگي به مناطق محروم منطقه در دو سال اخیر شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تقدیر کرد.  

دکتر علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان نیز در این سفر از اختصاص ۱۳۰ کیلومتر کابل خودنگهدار نصب و ۲۰۰ کیلومتر کابل دیگرجهت تکمیل پروژه سیم به کابل به این دو شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به این که شهرستان شوش به عنوان مهد تمدن شناخته می شود لذا زیباسازی منظر شهری آن ضروری بوده و در این راستا با جمع آوری شبکه سیمی هوایی، کابل خود نگهدار جایگزین آن خواهد شد که طبق پیش بینی در مدت ۸ ماه این پروژه به انجام می رسد و به طور کلی، تحول عظیمی در شبکه برق و تولید انرژی این شهرستان رخ می دهد.

 خدری اضافه کرد: با توجه به جدول آماری بهره برداری، مدیریت برق شهرستان شوش توانست در ۸ ماهه نخست سال، پروژه های توسعه ای در ۲۸ روستای شهرهای شوش و کرخه را اجرایی نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی