تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:

۱۵۰ پنل خورشیدی به زلزله زدگان اندیکا تحویل شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق شهرستان اندیکا پایدار است و پس از وقوع زلزله، تعداد ۱۵۰ پنل خورشیدی به مشترکینی که منازلشان تخریب شده بود، تحویل شد.

کد خبر: ۱۱۴۰۶۲
۱۴:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

۱۵۰ پنل خورشیدی به زلزله زدگان اندیکا تحویل شد

 

دیدارنیوز خوزستان:دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا، با تاکید بر این که در زمان وقوع زلزله، قطعی برق پس از مدت کوتاهی برطرف شد، عنوان کرد: با تلاش همکاران و اختصاص ۴۰ اصله پایه فشار ضعیف، ۲ هزار متر کابل خودنگه دار ، ۱۵ دستگاه ترانسفورماتور به شهرستان؛ همچنین تحویل ۱۵۰ پنل خورشیدی به مردم زلزله زده منطقه و تعمیر ونصب۳۵ دستگاه ترانسفورماتور در روستاهای آسیب دیده از زلزله، توانستیم روشنایی را در تمام نقاط اندیکا پایدار نگه داریم و همچنین برنامه ریزی برای برق رسانی به واحدهای جدید در حال ساخت برای زلزله زدگان در حال انجام است و البته تعداد ۱۵ روستای فاقد برق تا پایان سال برق دار می شوند. خدری با اشاره به حضور گروه های جهادی در منطقه جهت کمک به زلزله زدگان افزود: تامین روشنایی مقر بسیج سازندگی سپاه و همچنین انجام ۱۵۲ ماموریت به مناطق زلزله زده، جا به جایی کنتورهای در معرض خطر، اصلاح کابل، و جمع آوری کنتورهایی که در مرحله آوراربرداری هستند، انجام شد‌‌.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی