تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فردا کدام استان‌ها با برف و باران روبرو می‌شوند؟

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت آینده در برخی از استان‌های کشور شاهد بارش باران، برف و وزش باد شدید همراه با رعد و برق خواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۴۰۴۵
۱۱:۱۰ - ۲۰ آبان ۱۴۰۰

فردا کدام استان‌ها با برف و باران روبرو می‌شوند؟

دیدارنیوز - به نقل از وزارت راه و شهرسایزی، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده اظهار داشت: در استان‌های مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرق و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان و چهارمحال بختیاری بارش باران و برف و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط رعدوبرق را شاهد خواهیم بود.

وی درباره شدت بارش‌های امروز گفت: امروز در اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان و شمال غرب چهارمحال بختیاری، ارتفاعات قزوین، لرستان، اهواز و تهران بارش‌ها به نسبت شدیدتر است.

گودرزی تشریح کرد: به دنبال شدت بارش‌ها، شاهد آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ّها و در نتیجه کاهش دید خواهیم بود؛ بنابراین مردمی که قصد تردد در این مناطق را دارند تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: برای فردا جمعه در شمال و شمال غرب کشور از میزان بارش‌ها مقداری کاسته می‌شود. علاوه‌بر این مناطق گفته شده، در خراسان شمالی، سمنان، برخی نقاط اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و غرب خلیج فارس نیز بارندگی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای روز شنبه بارش‌ها به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی محدود می‌شود، تصریح کرد: برای روز یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم.

گودرزی ادامه داد: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و دریای خزر به شدت مواج و طوفانی پیش‌بینی شده و لازم است صیادان به این نکته توجه داشته باشند.

وی آسمان امروز تهران را ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی کرد و افزود: برای بعد از ظهر نیز وزش باد و بارش‌های پراکنده را در تهران خواهیم داشت و از امشب تا روز جمعه نیز احتمال بارندگی در تهران وجود داشته و هوای پایتخت نیز مطلوب‌تر خواهد شد.

به‌گفته این کارشناس هواشناسی بیشینه دمای امروز ایستگاه مهرآباد ۱۴ درجه سانتی‌گراد ارزیابی شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: آب و هوا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی